رییس سازمان دانشجویان: مدت زمان بررسی موارد خاص به ۲ هفته کاهش یابد

۰۲م اسفند ،

914406-1.jpg

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با اشاره به رونمایی سامانه “شورای بررسی موارد خاص” از معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها خواست تا مدت زمان بررسی پرونده‌ها در شورای موارد خاص را به دو هفته کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود ملاباشی در پنجاه و دومین گردهمایی معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها با بیان اینکه در قبل مدت زمان بررسی موارد خاص حداکثر یک ماه بوده است، اظهار کرد: با افتتاح سامانه “شورای بررسی موارد خاص” از این پس درخواست داریم که مدت زمان این بررسی تا دو هفته کاهش یابد و ما نیز از طریق سامانه بر این موضوع نظارت می‌کنیم.

وی با تاکید بر ایجاد تعامل خوب بین معاونان دانشجویی و دانشجویان، تصریح کرد: به معاونان دانشجویی گفته شده که حداقل هفته‌ای یک بار با رفتن به سلف، خوابگاه و سایر محیط‌های دانشجویی در جمع دانشجویان حضور پیدا کرده و اگر نمی‌توانند بعضی امکانات را برای آنها فراهم کنند، با دانشجویان صحبت و درد و دل کنند.

ملاباشی در پایان افزود: در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی ملاحظه کردیم که دانشگاه‌هایی که تعامل خوبی با دانشجویان داشته‌اند، علاوه بر پشت سر گذاشتن سال تحصیلی مطلوب، سبب مشارکت حداکثری دانشجویان در انتخابات شدند که خواسته همه ماست.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.