رییس سازمان داوطلبان هلال‌احمر: ۳۶۰ داوطلب آموزش مربیگری می‌بینند

۲۲ آبان ،

1064-1.jpg

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از رونمایی از سامانه آموزش غیرحضوری داوطلبان این جمعیت خبر داد.

فرحناز رافع در گفت و گو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام برگزاری اولین دوره تربیت مربیان داوطلب گفت: ۳۶۰ داوطلب این سازمان در این دوره‌های مربیگری داوطلب شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این اعضا از سراسر کشور انتخاب شده‌اند، گفت: این اشخاص کسانی می باشند که دوره‌های امدادی را گذرانده و سابقه تدریس را در کارنامه کاری خود دارند.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه این دوره تربیتی با مشارکت موسسه علمی کاربردی هلال برگزار شده است، گفت: پس از گذراندن این دوره‌ها به ۳۶۰ شرکت‌کننده گواهی پایان دوره و مدرک مربیگری داوطلب اعطا می‌شود.

وی افزود: چگونگی جذب منابع داوطلبی، مدیریت منابع داوطلبی، انتخاب راهکار مناسب برای جذب منابع مالی داوطلبی در وقت حوادث، تربیت داوطلب‌ کار شهری و روستایی از جمله سرفصل‌های این دوره تربیت مربیان داوطلب است.

رافع همچنین از رونمایی سامانه آموزش غیرحضوری داوطلبان خبرداد و گفت: مطالب آموزشی ویژه داوطلبان روی این سامانه قرار دارد و داوطلبان بر اساس استان‌های محل سکونت می‌توانند وارد سامانه شده و پس از استفاده از منابع مالی در امتحانی که به صورت آنلاین از این اشخاص گرفته می‌شود شرکت کنند و پس از گذراندن این دوره کارت پایان دوره نیز به ‌آنان اعطا می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.