رییس سازمان لیگ تنیس روی میز: نمی‌توانیم به لیگ بانوان نظم بدهیم!

۱۵خردادماه،

رییس سازمان لیگ تنیس روی میز از آغاز زود هنگام لیگ مردان در شهریور خبر داد.

داریوش ضرغام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ‌ی وضعیت برگزاری لیگ تنیس روی میز مردان گفت: سازمان لیگ به تمام باشگاه‌ها نامه زده که برای حضور در لیگ امسال اعلام آمادگی کنند؛ چون در نظر داریم لیگ بزرگسالان را از اوایل شهریور و لیگ جوانان، نوجوانان و نونهالان را ازاوایل تیر برگزار کنیم.

وی با بیان این‌که سال قبل لیگ بزرگسالان از آبان آغاز شد، گفت: هر سال تلاش می‌کنیم که لیگ را زود برگزار کنیم اما باشگاه‌ها یاری نمی‌کنند. امسال دیگر تاکید داریم که لیگ زودتر از سال پیش آغاز شود تا به پایان سال کشیده نشود.

ضرغام‌پور افزود: امسال لیگ همچون قبل به صورت رفت و برگشت خواهد بود. البته مرحله‌ی «پلی‌آف» هم به این رقابت‌ها اضافه شده است.

رییس سازمان لیگ تنیس روی میز ادامه داد: در آیین‌نامه مسابقات ابلاغ شده است که نفرات اول تا سوم تیم ملی یعنی نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و مهران احدی و نفرات اول تا سوم رنکینگ یعنی محمدرضا اخلاق‌پسند، پوریا عمران و افشین نوروزی با هم در یک تیم نباشند تا هم برای تیم‌های دیگر انگیزه ایجاد شود و هم از قبل تیم قهرمان مشخصی نباشد.

او دربارهٔ‌ی وضعیت لیگ بانوان هم گفت: متاسفانه هر کاری می‌کنیم نمی‌توانیم به لیگ بانوان نظم خاصی بدهیم. حتی دو هفته پایانی لیگ سال۹۱ را نمی‌توانیم زمانش را تعیین کنیم. به همین سبب احتمالا این رقابت‌ها پس از ماه رمضان برگزار خواهد شد!

ضرغام‌پور یادآور شد: لیگ بانوان احتمالا از آبان‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.