رییس ستاد انتخاباتی ولایتی، حضور مردم در انتخابات و پیروزی روحانی را تبریک گفت

۲۷خردادماه،

شاهین محمدصادقی رییس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی با صدور بیانیه‌ای، ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد، پیروزی حسن روحانی در این انتخابات را تبریک گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه آمده است:

«یکبار دیگر خروش انقلابی و حضور یکپارچه شما در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و در کمال نظم و آرامش صورت گرفت، سبب حیرت جهانیان، شادی دوستان و یأس و نومیدی دشمان و جهان‌خواران گردید.

شما با رای خود که رای به جمهوری اسلامی و به سلامت انتخابات و سازوکارهای آن است، ثابت کردید که در مکتب نجات‌بخش امام راحل (ره) به چنان مرتبه‌ای از آگاهی و بصیرت دست یافته‌اید که هیچ طوفان تفرقه و دشمنی نمی‌تواند صفوف متحد و منسجم شما و رابطه مستحکم ملت و رهبری را دستخوش اتفاق سازد.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ ملت و خدمتگزاری ساده در ستاد انتخاباتی جناب آقای دکتر علی‌اکبر ولایتی، بر خود لازم می‌دانم ضمن قدردانی از همه همکاران ارزشمند خویش در این ستاد، خلق این حماسه سیاسی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، شما ملت عزیز ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از همه دست‌اندرکاران انتخابات در سراسر کشور و نامزدهای ریاست‌جمهوری و ستادهای انتخاباتی ایشان سپاسگزاری نمایم.

به رییس‌جمهور منتخب جناب آقای روحانی تبریک گفته و موفقیت ایشان را در تبعیت و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و خدمتگزاری به اسلام عزیز و مردم شریف ایران، از خداوند بزرگ خواهانم.»

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.