رییس شوراهای حل اختلاف: فعالیت افتخاری در شوراهای حل اختلاف معقول نیست

19-117.jpg

رییس شوراهای حل اختلاف کشور با اشاره به فعالیت افتخاری اعضای شوراهای حل اختلاف گفت که فعالیت افتخاری اعضای این شورا معقول نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی میانجی با بیان اینکه ۲۴ هزار نیروی دارای مدرک کارشناسی و بالاتر در شوراهای حل اختلاف کشور فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: نمی‌توان آخر ماه برای فعالیت این نیروها با عنوان افتخاری بودن،‌ ۶۰ هزار تومان حقوق داد.

رییس شوراهای حل اختلاف کشور تعیین تکلیف کارکنان اداری شوراهای اختلاف را اصلی‌ترین نیاز این نهاد برشمرد و خواستار توجه مجلس شورای اسلامی و دولت برای رسیدگی به این امر شد.

وی گفت: انتظار داریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یکی دو ماه آینده در رسیدگی به لایحه مربوطه به این مساله توجه ویژه داشته باشند.

احمدی میانجی با بیان اینکه مهرماه سال آینده پایان زمان اجرای آزمایشی شوراهای حل اختلاف است، خاطرنشان کرد:‌ جایگاه و موقعیت کارکنان شوراهای حل اختلاف توسط دولت و مجلس شورای اسلامی تا آن زمان باید تعیین تکلیف شود.

وی در خصوص تخلفات اعضای شوراهای حل اختلاف نیز خاطرنشان کرد: تخلفات اعضا نسبت به فعالیت گسترده آنها ناچیز بوده و بیشتر تحلفات در مورد حضور و غیاب آنان است.

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. طلبه افتخاری:

    نتیجه آزمون که دادیم را کجا میدهید!؟

  2. مهدوی:

    باعرض سلام و خسته نباشید فقط می توان گفت که خداخیرش دهد حداقل درکلام این جمله را بیان نموده است چرا که واقعا دولت در حق کارکنان این مجوعه بسیار کوتاهی نموده ومثل همیشه وعده میدهند که خداوند ازاین حرکت خوشش نمی اید که قول بیعمل داده شودخلاصه جالب این است که هر کسی که میبینددرحقش بیعدالتی شده به شورا و دادگاه مراجعه میکند تا اینکه به حقش برسه امااین کلمه افتخاری چیست که نیگذارد کسی به حقشبرسد مادیده ایم که کارکنان شورا پا به پاکارکنان دادگاه بلکه بیشتر قدم بر میدارند ولی خود قضاوت کنید حق و حقوق کارکنان دادگاه کجا و شورا کجا دیگر کی این انتظار کارکنان شورا به سر نیرسد کاری کنید جوانان قبل پیر شدند ودیگر کسی نیست که با این وضعیت فعلی جای اینها را بگیرد تا کار دادگاه راه بیافتد چرا که ازقدیم گفتن هر چه اعیان است چه حاجت بیه بیان است دیگران وضعیت چندین ساله کارکنان زحمت کش فعلی را میبیننداینده خود را میبیند همین میشود که عقل حکم میکند که افتخاری کار نکند و به فکر جای دیگر باشد حال به فکرشان باشید ً

  3. شقایق:

    هرگز رئیس قوه قضائیه و مسئولینی که در این ارگان فعالیت دارند رو حلال نمی کنم و مطمئن باشند پل صراط باید به من بدبخت و سایر کارکنان شورای حل اختلاف پاسخ بدهند .بنده ۸ سال در شورای حل اختلاف شیراز مثل تراکتور کار کردم نه بیمه شدم نه حقوق درستی گرفتم به امید اینکه پایان شب سیه سپید است ! …. بعدش هم که ازدواج کردم اول یکی از کلیه هام رو از دست دادم به خاطر اینکه توی شورا وقت برم دستشویی رو نداشتم! بعدش هم به خاطر بیمار فشارهای روحی مسخره ای که توی شورا گرفته بودم طلاق گرفتم و الان خونه نشین شدم چطور شما خودتان ترازوی عدالت دارید و اگه یه شرکتی کارگرشو بیمه نکنه جریمه اش می کنید و … ولی ۸ سال من بدبخت و احمق رو بیمه نکردید و حقوق ۸۵ هزار تومان به من دادید تو رو خدااین خبر را به مسئولین برسونید شاید کمی به خودشون بیان و … وعده دیدار اول پل صراط

  4. ششش:

    شما رو بخدا مارو بعد از ۱۲ سال زحمت در شوراها استخدام کنید/ثواب داره

  5. مریم:

    باسلام من وعده ای زیاد جوان دیگر با مدرک لیسانس وفوق لیسانس داریم کار مجانی انجام می دهیم برای شورای حل اختلاف لطفاجدی پیگیر کار ما باشید.سپاسگذارم

  6. مهدی کعبی:

    باسلام وعرض ادب بیانات ریاست محترم شوراهای حل اختلاف کشوربسیارمنطقی است

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.