رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:مراقب برنامه دشمن برای سربازگیری از نیروهای نظام باشیم

۲۳م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی در هفتمین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر در حزب موتلفه با تاکید بر درس گرفتن از تاریخ افزود: امروز راز و رمز شکست های گذشتگان در تاریخ قرار دارد و تاریخ معلم انسان هاست. انسان با تاریخ ‌اش هویت پیدا می‌کند و تاریخ را که از مردم بگیری بی هویت می شوند.

تقوی تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال از بین بردن تاریخ ملت‌هاست و با تهاجم فرهنگی می خواهد ریشه های تاریخی را از بین ببرد.

عضوجامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: دشمن می خواهد فرهنگ خود را به ملت ها القا کند و پس از آن به هر مسیری که خواستند آن ملت را ببرند.

وی افزود: برگزاری مراسم های روضه سبب می گردد هویت ملی و دینی ما تقویت شده و به تاریخ متصل شویم. هویت بخشی تاریخی به ما غرور می دهد و نیازی به فرهنگ مهاجمان غربی نداریم.

تقوی گفت: مقاومت ملت ما در دوران آغاز نهضت اسلامی و پس از پیروزی انقلاب و در طول تاریخ انقلاب اسلامی و در شرایط تحریم و تهدید، پایداری ملت برای همین مراسم روضه ها و به خاطر تلقین، تبلیغ و نشر فرهنگ عاشورا است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خاطرنشان کرد: نهضت انقلاب اسلامی حسینی است و این شعار انقلاب ما است. ملت در برابر دشمن مردانه مقاومت می کند.

وی دربخش دیگری ازسخنان خود با تاکید بر بصیرت در زمان فتنه گفت: اگر بصیرت نباشد انسان گرفتار می گردد. فتنه سال ۸۸ نشان داد دشمن برای هر روز ما طراحی دارد. باید مراقب باشیم از نزدیک ترین نیروهای انقلاب سرباز گیری نکنند.

تقوی افزود: مقام معظم رهبری بارها بر بصیرت افزایی تاکید فرمودند و این به همین سبب است که انسان گاهی گول می خورد. اشخاص نباید معیار باشند بلکه حق باید معیار باشد و اشخاص را باید با حق سنجید.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به مشی ائمه در بصیرت افزایی گفت: در زمان ائمه وقتی نظر تند رو ها با نظر ائمه یکی نبود آنها بر می آشفتند و به ولی خود اعتراض می کردند اما ائمه ما با روشنگری سعی در بصیرت افزایی می کردند.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.