رییس صندوق رفاه دانشگاه آزاد کرمانشاه: محدودیتی در پرداخت وام به دانشجویان نداریم

رییس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، گفت: محدودیتی در پرداخت وام به دانشجویان نداریم.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه کرمانشاه، مرضیه نیک‌نژاد با اعلام این خبر، اظهار کرد: تاکنون به کلیه دانشجویانی که برای دریافت تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد واحدکرمانشاه مراجعه کرده‌اند، در صورت داشتن شرایط، وام پرداخت شده است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون با استفاده از منابع مالی دانشگاه بیش از ۱۱ میلیارد ریال وام و تسهیلات دانشجویی به دانشجویان این واحد دانشگاهی پرداخت کرده ایم.

نیک نژاد ضمن قدردانی از همکاری مناسب صندوق رفاه وزارت علوم با دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: با تخصیص اعتبار از وسوی وزارت علوم، توانستیم ۴۷۶ مورد وام به دانشجویان این واحد دانشگاهی پرداخت کنیم.

رییس صندوق رفاه دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه با بیان اینکه در سال گذشته نیز از محل منابع واحد مبلغ یک میلیارد تومان به یک‌هزار و ۷۷۰دانشجو وام داده شده است، تصریح کرد: از اقدامات مناسبی که از زمان رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است، بحث واگذاری اختیار به مناطق و واحدهاست. این موضوع تاثیر بسیار مثبتی در ارایه خدمات به دانشجویان این دانشگاه دارد و باعث رضایت مندی آنها در طول چند ماه گذشته می‌شود.

نیک‌نژاد گفت: دانشجویی وجود ندارد که به دلیل بدهی شهریه از امتحان محروم شود. خوشبختانه همکاری نزدیک واحد شهریه و صندوق رفاه دانشجویی باعث شده است تا به منظور تسهیل شهریه دانشجویان، تمهیداتی در این راستا صورت گیرد.

وی افزود: تسهیلاتی که به دانشجویان ارایه می‌شود، شامل انواع وام‌های تامین شهریه(کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت)، کمک هزینه تحصیلی، اجاره مسکن، ازدواج و وام های ضروری است.

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. طیبه:

    سلام تازه ازدواج کردم به وام نیازدارم اگه میشه راهنمایم کنیدچگونه وام ازدواج دانشجوی
    بگیرم باتشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.