رییس مجلس با امام جمعه و فرماندار گلپایگان دیدار و گفت‌وگو کرد

۲۱م دیماه ،

رییس مجلس شورای اسلامی هنگام ورود به گلپایگان مورد استقبال امام جمعه و مسوولان این شهرستان قرارگرفت و با حضور در بیت مرحوم آیت‌الله سید ابوالقاسم محمد گلپایگانی با امام جمعه و فرماندار این شهر گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویی ایران (ایسنا)، علی لاریجانی در دیدار دربارهٔ وضعیت کارخانجات و کشاورزی و دامداری از مسوولان سوال کرد.

میرمحمدی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار درمجلس در این زمینه اظهار کرد:‌ در بخش خودروسازی با مشکلات قطعه‌سازی مواجه هستیم.

وی همچنین دربارهٔ وضعیت کشاورزی و دامداری گفت:‌ یکی از موضوعاتی که بخش کشاورزی و دامداری این شهرستان را تهدید می‌کند مشکل آب مورد نیاز است که باید اعتبارات لازم درج شود و با برنامه‌ریزی بتوان مسائل و مشکلات را برطرف کرد.

نماینده مردم گلپایگان با اشاره به اقدامات حمایتی مجلس در مورد رفع مشکلات کشاورزی و دامداری گفت: باید تسهیلات لازم جهت حمایت بیشتر انجام شود.

حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه گلپایگان نیز به ارائه توضیحاتی در مورد وضعیت حوزه علمیه این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: حوزه علمیه‌ای بنام امام خمینی(ره) تاسیس شده و پذیرش دانشجو صورت گرفته است.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه این سفر در جمع مردم گلپایگان سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.