رییس مجلس فلسطین تبلیغات تحریم آمیز رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته ای ایران را محکوم کرد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، ‘سلیم الزعنون’ رییس مجلس فلسطین در پاسخ به پیام اخیر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در محکوم کردن اقدامات رژیم اشغالگر قدس در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی، این پیام را ارسال کرد.

الزعنوان در این پیام، ضمن قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دولت و مردم ایران از احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین به ویژه محکوم کردن اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی در جعل هویت فرهنگی سرزمین فلسطین،تلاش این رژیم برای تغییر وضع حقوقی و بافت جمعیتی مناطق اشغالی، آمادگی خود را برای هم فکری و همکاری مشترک با مجلس شورای اسلامی برای انجام اقدامات ضروری در سطح پارلمان‌ها و کشورها جهت رویارویی با اقدامات جنایتکارانه اشغالگران قدس اعلام کرد.

رییس مجلس ملی فلسطین در بخش دیگری از این پیام خطاب به لاریجانی تاکید کرد که پیام جنابعالی بیانگر احساسات پاک و مواضع اصولی شما در برابر حقوق ثابت و قطعی مردم فلسطین و محکومیت اقدامات نژادپرستانه و ناجوانمردانه حکومت صهیونیست است.

وی افزود: اقداماتی که هدف آن تعرض به مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس شریف و ویران ساختن مسجد اقصی است.

رییس مجلس ملی فلسطین با اشاره به زرادخانه هسته‌ای رژیم صهیونیستی و سکوت قدرت‌های استکباری جهان در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی یادآور شد: مردم فلسطین با جمهوری اسلامی ایران در جهت تلاش برای دست یابی به انرژی صلح‌آمیز هسته ای اعلام همبستگی می کنند.

الزعنون همچنین تبلیغات تحریم‌آمیز رژیم متجاوز و اشغالگر قدس را علیه جمهوری اسلامی ایران و برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران، محکوم کرد.

سیام/۹۱۲۱**۱۳۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۰۲۳۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.