رییس هیات تحقیق و تفحص مجلس خبر داد: همکاری خودروسازان با هیات تحقیق​و​تفحص

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

رییس هیات تحقیق و تفحص مجلس خبر داد: همکاری خودروسازان با هیات تحقیق​و​تفحص

رییس هیات تحقیق و تفحص مجلس خبر داد:
همکاری خودروسازان با هیات تحقیق​و​تفحص

ممتازنیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری شرکت‌های سایپا و ایران خودرو با هیات تحقیق و تفحص مجلس گفت: خودروسازان درخصوص ارائه مدارک خود و همچنین همکاری با این هیات، اهتمام جدی دارند.

به گزارش ممتازنیوز، علی علیلو(رییس هیات تحقیق و تفحص مجلس از خودروسازان) با اشاره به برخی اخبار منتشره درخصوص عدم همکاری شرکت‌های سایپا و ایران خودرو با مجلس اظهار کرد: این مطالب به صورت مطرح شده صحت ندارد و خودروسازان با هیات تحقیق و تفحص همکاری مناسبی داشته‌اند.
وی با بیان اینکه قانون بالاترین مرجع نظارت بر اعمال خودروسازان است، افزود: این شرکت‌ها درخصوص همکاری با هیات تحقیق و تفحص در چارچوب قانون عمل کرده‌اند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: اخیراً نامه‌ای به دو خودروساز اصلی کشور ارسال کرده‌ایم و در آن موارد قانونی و چارچوب‌های همکاری را متذکر شده‌ایم که آنها هم بر همین اساس درحال جمع آوری و تنظیم مدارک درخواستی از سوی هیات تحقیق و تفحص هستند.
به گزارش ایلنا، علیلو در ادامه افزود: شاید کند بودن روند جمع آوری و ارسال مدارک از سوی خودروسازان موجب بروز این پیش داوری‌ها شده که این امر ناشی از اهمیت بالای موضوع و ضرورت بررسی و دقت نظر در اسناد و مدارک است و نمی‌توان آن را نشان دهنده تخطی خودروسازان از قانون دانست.
وی در خاتمه گفت: قطعاً خودروسازان همکاری لازم را با مجلس دارند و در صورت عدم این امر، مجلس از طریق ظرفیت‌های قانونی با آنها برخورد خواهد کرد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.