رییس هیات فوتبال تهران: باید برای باشگاه ها سقف بودجه تعیین شود

‘حبیب الله ابوالحسن شیرازی’روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرناافزود:وقتی برای باشگاه بودجه مشخصی تعیین نشود، مدیرعامل با رقم های گزاف به جذب بازیکن اقدام می کند و اگر این مدیر به هر دلیلی تغییر کند، بدهی های زیادی را برای مدیرعامل بعدی باقی می گذارد.

وی به بازیکنان لیگ برتر فوتبال هشدار داد که اگر در شرایط کنونی مدیرعامل باشگاهی وعده پرداخت رقمی بیش ازسقف قرارداد را داده است، اما به وعده خود عمل نکرد، آنان نمی توانند هیچ اقدامی برای دریافت مبلغ بیش از سقف تعیین شده بکنند.

رییس هیات فوتبال تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که برای باشگاه ها سقف بودجه در نظر گرفته شود و دست مدیرعامل برای جذب بازیکن و کادر فنی با بودجه مشخص شده باز باشد، تا حدود زیادی از هدر رفتن بیت المال جلوگیری می شود.

شیرازی با بیان اینکه سال گذشته سقف قرارداد بازیکنان ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده بود،افزود:این مبلغ با نظر فدراسیون فوتبال امسال ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش یافت و قراردادی که بیش از این مبلغ باشد را به هیچ عنوان در هیات فوتبال ثبت نمی کنند.

رییس هیات فوتبال تهران اظهار داشت: سال گذشته قرارداد ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی یکی از باشگاههای تهرانی با یک بازیکن را با توجه به اینکه ۲۰۰ میلیون ریال ازسقف تعیین شده بیشتر بود ثبت نکردیم و پس از اصلاح مبلغ قرارداد، آن را به ثبت رساندیم.

به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص رعایت نکردن سقف قرارداد با بازیکنان توسط باشگاه ها و انعقاد قراردادهای بالا با برخی بازیکنان منتشر شده است که این قراردادها ثبت رسمی نیز نمی شود.

ورزشی**۷۵۳۷**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۹۸۶۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.