رییس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال: منتظر گزارش داور هستیم

۲۸م دیماه ،

کرمانشاهی معتقد است که اگر حاشیه‌های دیدار همیاری و مهرام جنبه انضباطی داشته باشد، کمیته انضباطی به سرعت با متخلفان برخورد می‌کند.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ نیمه تمام ماندن دیدار مهرام و همیاری و برنامه کمیته انضباطی برای این مسابقه اظهار کرد: دستورالعملی در اساسنامه فدراسیون است که اگر حاشیه‌های بازی، انضباطی باشد کمیته انضباطی به سرعت برای برخورد با آن‌ها جلسه‌ای برگزار خواهد کرد. آقای لارودی ناظر مسابقه تا ۲۴ ساعت آینده گزارشش را به فدراسیون اعلام خواهد کرد که اگر این حاشیه‌ها بحثی فنی داشته باشد کمیته فنی دربارهٔ آن‌ها تصمیم می‌گیرد.

وی ادامه داد: اما اگر مسائل به وجود آمده جنبه حقوقی و انضباطی داشته باشد، کمیته انضباطی به سرعت به آن‌ها رسیدگی خواهد کرد.

کرمانشاهی در پاسخ به این سوال که آقای مشحون مهرام را بازنده مسابقه اعلام کرده و آیا قبل از تشکیل کمیته انضباطی این مسئله امکان‌پذیر است یا نه بیان کرد: آقای مشحون از جنبه فنی وارد مسئله شده همان طور که گفتم این اتفاق‌ها جنبه فنی داشته باشد مسئولان کمیته فنی دربارهٔ آن تصمیم می‌گیرند. کمیته انضباطی تنها برای حل مسائل اخلاقی پا در میان خواهد گذاشت. البته فکر می‌کنم با توجه به اینکه آقای نوربخش در زنجان بوده، بهترین تصمیم را فدراسیون خواهد گرفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.