زائران حساب بانکی‌شان را چک کنند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

سازمان حج و زیارت از واریز ۹۰۰هزار تومان مبلغ مابه‌التفاوت حج امسال به حساب بانکی‌ زائران خبر داد.

خبراقتصادی:به گزارش ایسنا، غلام‌رضا رضایی معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: این پول از ساعت ۲۴ شب قبل به حساب همه‌ی زائران واریز شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر این پول باید وارد حساب زائران اعزامی به حج تمتع امسال شده باشد؛ اما اگر این پول وارد حساب آن‌ها نشده باشد، با مدیر کاروان‌ خود تماس بگیرند، چراکه ممکن است مشکل بانکی، مانع ورود این پول به حساب بعضی از اشخاص شده باشد.

براساس اعلام قبلی سازمان حج و زیارت، این ۹۰۰هزار تومان از محل صرفه‌جویی‌ها به زائران پرداخت می‌شود. بعثه‌ی مقام معظم رهبری پس از اعتراض‌ مردم نسبت به گرانی سفر حج و بالا رفتن قیمت آن، کارگروهی را شامل خبرگان و روسای قبلی حج تشکیل داد تا در هزینه‌های حج واجب امسال بازنگری کنند. بر این اساس مذاکراتی با بانک‌ها آغاز شده است تا به‌دلیل غیرواقعی دانستن سود بانکی، بویژه در سال‌های قبل، یک‌میلیون و ۱۰۰هزار تومان دیگر از بانک ملی گرفته شود و جمعا دومیلیون تومان به زائران پس داده شود.

نماینده‌ی ولی فقیه در امور حج و زیارت دیروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: تلاش می‌شود تا این پول پیش از اعزام‌ها به زائران برگردانده شود.

سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت نیز گفته است که امروز با مسوولان بانک ملی دیدار خواهد داشت تا دربارهٔ‌ی مبلغی که باید به زائران برگردانند، مذاکره کند.

این سازمان در اطلاعیه‌ای که امروز منتشر کرده، آورده است: چنانچه هماهنگی‌ با بانک‌های عامل در مورد استرداد مبلغ دیگری به زائران قطعی شود، متعاقبا در روزهای آینده در این‌باره نیز اقدام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.