زائر ۸ ساله پیاده امام رضا (ع) شفا یافت

۲۷م دیماه ،

پسر بچه هشت ساله شیروانی که قادر به تکلم نبوده و با پای پیاده عازم زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) بود پس از سال‌ها شفا یافت.

 به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، این پسر بچه که رضا دلپسند و اهل و ساکن روستای خانلق این شهرستان است به اتفاق مادر با پای پیاده به عنوان زائر امام هشتم همراه کاروان پیاده قمر بنی‌هاشم روستا برای شرکت در مراسم ۲۸ صفر در مشهد عازم بودند که در بین مسیر فاروج به مشهد شفا یافت.

مادر این پسر بچه در این خصوص می‌گوید: رضا از سن ۳ سالگی قادر به تکلم نبود و گاهی اوقات با اشاره صحبت می‌کرد.

زهره رفعت شیروان تصریح کرد: از آن زمان تاکنون به اکثر پزشکان مراجعه کرده بودیم اما متاسفانه نتیجه‌ای حاصل نشده بود.

وی با بیان اینکه این اولین بار بود که خودم به اتفاق فرزند ۸ ساله‌ام در این کاروان پیاده به قصد شفای پسرم شرکت کرده بودیم، افزود: رضا در حین مسیر به شهرستان فاروج که رسیدیم یا امام رضا (ع) گفت و کم کم لب به سخن گشود تا اینکه به نزدیکی مشهد که رسیدیم کاملاً صحبت کرد و متوجه شدیم که در کاروان شفای خود را از امام هشتم گرفته است.

مادر رضا می‌گوید: فقط دو فرزند پسر دارم که یکی ۶ ساله بنام رسول است و دیگری ۸ ساله بنام محمدرضا است.

رضا دلپسند دانش‌آموز سال اول ابتدایی است که در مدرسه استثنایی پاکان شیروان مشغول به تحصیل است.

پدر رضا هم کارگر ساده بوده که در یک منزل استیجاری در شیروان زندگی می‌کنند. محمدرحیم دلپسند هم از اینکه فرزندش در سالروز شهادت آن حضرت شفا یافته خرسند است و خدا را به خاطر این نعمت بزرگ شکر می‌کند.

قرار است مراسم ولیمه‌ای از سوی این خانواده هفته آینده در یکی از مساجد روستای خانلق شیروان به منظور شفای فرزندشان رضا برگزار می‌شود.

شیروان در۱۹۰کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد. 

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.