زارعی:با این بازیکنان نمی‌توانیم در لیگ بمانیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

 مجتبی زارعی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل استقلال، گفت: بازی برای ما برعکس استقلال زیاد خوب نبود. iبه تیم حریف تبریک می‌گویم آنها پتانسیل کسب این پیروزی را داشتند. استقلال هم از لحاظ مهره، فنی، امکانات و غیره از ما iبهتر بود و باید هم در این مسابقه iبه پیروزی می‌رسید.

وی در مورد اینکه پیش از مسابقه خیلی کُری می‌خواندند، اظهار داشت: تلاش زیادی می‌کردیم که این بازی را ببریم، باید در میانه فصل بازیکنان دیگری جذب کنیم، نمی‌خواهیم برای حریفان زنگ تفریح باشد.

زارعی در مورد اینکه آیا گهر در لیگ برتر می‌ماند، افزود: با این بازیکنان نه، اما امیدوارم با حضور مایلی‌کهن که یک مربی کاربلد است، همچنین با کسب بازیکنان جدید بتوانیم در لیگ ماندگار شویم.

وی در پاسخ iبه سؤال خبرنگاری در مورد اینکه تیم‌هایی که امید زیادی دارند، iبه دسته پائین‌تر سقوط می‌کنند و شما با این روحیه نمی‌توانید شانس زیادی داشته باشید، اظهار داشت: ناامید نیستیم، اما باید بیشتر تلاش کنیم. باید چند بازیکن خوب iبه تیم تزریق شود تا بتوانیم عملکرد iبهتری داشته باشیم.

زارعی در مورد قضاوت بازیکنان و حمایت تماشاگران گهر گفت: متاسفانه داوری‌ها iبه ضرر ما بوده است و اگر برخی اتفاقات نمی‌افتاد، شاید تا iبه امروز امتیازات بیشتری داشتیم. خدا را شکر هواداران ما iبه خوبی حمایت می‌کنند و تأثیر زیادی روی کار ما می‌گذارند. امیدواریم نتایج iبهتری کسب کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.