زارع: بعد از آرفی، مشکل وینگادا را حل می‌کنیم / فصل بعد تیمی می‌بندیم شایسته نام پرسپولیس

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: مطمئن هستم و این انتظار را از هواداران دارم که در این بازی سرنوشت ساز، تیم خود را تنها نگذارند. صد هزار مشتاق، عاشق و دلسوز بیایند و یکصدا تیم محبوبشان یعنی پرسپولیس را تشویق کنند و انشاءا… یک رکورد جدید دیگر را در روز ۱۲ اردیبهشت و قبل از آغاز بازی با الهلال به ثبت برسانند.

جمشید زارع اظهار داشت: نقش هواداران پرسپولیس در روزهای سخت جلوه می کند. آنها باید بیایند و یک بار دیگر اثبات کنند که هوادار واقعی، فهیم و فرهیخته پرسپولیس هستند. ما همیشه به وجودشان افتخار می کنیم. این هواداران در بدترین شرایط به کمک تیم خود آمده و به ویژه در دو بازی اخیر پرسپولیس برابر الشباب و الغرافه هنرنمایی کرده و یک رکورد بی نظیر را برای خود در آسیا ثبت کردند، این واقعیتی بود که AFC اعلام کرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکل آرفی افزود: امروز جلسه ای داشتیم با وکیل او و مدیر برنامه های وقتش و به نقطه نظراتی رسیدیم. ایراداتی در پرونده وجود داشت که قرار شد طی آن، نمایندگی و وکالت مصالحه و مذاکره با پرسپولیس را از آرفی بگیرند و انشاء ا… به محض اینکه این کار انجام شد، جلسه بعدی را تشکیل می دهیم و راجع به شرایط پرداخت بدهی به آرفی، تصمیم می گیریم.

جمشید زارع همچنین در مورد پرونده وینگادا تصریح کرد: مکاتباتی انجام شد و طی آن آقای مصطفی شکری مدیر پیشین حقوقی باشگاه را مامور این کار کردیم و روند مذاکرات مثبت بود. امیدواریم که بعد از آرفی مشکل وینگادا هم حل شود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم مجموعه پرسپولیس اعم از بازیکنان، کادر فنی، مدیران و کارکنان باشگاه با وفاق و همدلی بتوانند بازی های جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر را به خوبی پشت سر بگذارند و ان‌شاءا… ما فصل آینده که فصل تحقق وعده های سردار رویانیان است را با سربلندی آغاز کنیم و تیمی ببندیم که هواداران و تماشاگران از دیدن بازی های این تیم لذت ببرند و آقای رویانیان با عزمی که برای این کار جزم کرده، مطمئنا تیمی شایسته نام پرسپولیس خواهد بست.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.