زارع: پرسپولیس تا هزار سال دیگر هم خصوصی نمی شود/ وقتی دیدم نمی‌توانم مانع زیاده‌خواهی آقایان شوم،رفتم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۲۰/آبان/ – ۱۰:۰۶ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در گفت و گو با آنا

خبرگزاری : قائم‌مقام اسبق باشگاه پرسپولیس تاکید کرد این باشگاه با توجه به وضع فعلی خصوصی نخواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، با وجود وعده وزارت ورزش مبنی بر واگذاری سرخابی‌ها در ماه آینده، کارشناسان و اهالی فوتبال چندان به تحقق این وعده خوشبین نیستند.

جمشید زارع، قائم‌مقام سابق باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز خاطرنشان کرد: با توجه به وضع موجود دو تیم استقلال و پرسپولیس تا هزار سال دیگر هم خصوصی نمی شوند زیرا هنوز زیرساخت لازم برای واگذاری دو باشگاه وجود ندارد.

وی ادامه داد: آقایان سالهاست که می خواهند این  دو باشگاه را واگذار کنند اما هر بار یک مشکل جدید برای حضور بخش خصوصی به وجود می‌آید؛ این بار هم خواهید دید که سرخابی‌ها واگذار نمی شوند.

زارع درباره استعفای خود در زمان رویانیان و رفتن از باشگاه پرسپولیس به آنا گفت: متاسفانه در باشگاه شاهد رفتاری بودم که می‌دانستم باعث به وجود آمدن حاشیه در تیم می شود بنابراین وقتی دیدم نمی‌توانم مانع زیاده‌خواهی برخی آقایان باشم ترجیح دادم استعفا دهم.

وی افزود: برخی از افراد با آگاهی کامل از وضع پرسپولیس دوست ندارند این تیم روی آرامش را به خود ببیند و  تلاش می‌کنند تا این تیم را وارد حاشیه کنند.

وی اضافه کرد: امیدوارم در نهایت پرسپولیس بتواند بهترین نتایج را در ادامه رقابت‌های این فصل به دست بیاورد هر چند که بازیکنان و هواداران این تیم راه بسیار دشواری در پیش دارند.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.