زارع: ژوزه مردانگی کند و برود

۲۰م آذر ،

    جمشید زارع در گفتگویی اظهار داشت: شکی نیست ژوزه، برخلاف انتظارات و تصورات در تیم بزرگ و پر مهره پرسپولیس در نیم فصل به جایگاه واقعی‌اش نرسیده است.

به گزارش فارس، وی افزود: در ناکامی‌های پرسپولیس مقصر اصلی ژوزه است زیرا باشگاه بهترین بازیکنان را در لیگ ایران و امکانات را در اختیار وی گذاشت ولی متأسفانه ژوزه در بهره‌گیری از این پتانسیل ناتوان بود.

زارع ادامه داد: ژوزه ۴ کمک با خود به ایران آورد اما دوستان او  نتوانستند به پرسپولیس کمک کنند. حالا شرایط برای تصمیم گیری در مورد ژوزه فراهم شده و باید به مدیرعامل و کمیته فنی برای کمک به پرسپولیس کمک کرد تا به دور از فشار و با در نظر گرفتن منافع باشگاه بهترین تصمیم را بگیرند تا حتی از لحاظ مادی تیم متزلزل نشود.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط تصمیم عجولانه و شتاب زده و احساسی منطقی نیست البته اگر ژوزه مردانگی کند و تقاضای کناره گیری دهد رویانیان راحت می‌تواند تصمیم گیری‌های لازم را داشته باشد اما نکته مهم این است که در این شرایط حساس عده‌ای به جای کمک به رویانیان و کمیته فنی کاسه داغ تر از آش شدند و دایه دلسوزتر از مادر و من امیدوارم دست از کار خود بردارند تا رویانیان بتواند کارش را انجام دهد چون برای بستن این تیم زحمات زیادی کشیده است.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.