زاکانی تا آخر در صحنه خواهد ماند/ امیدواریم شکست دیگری در کارنامه سیاسی هاشمی ثبت نشود

۱۹اردیبهشت،

دکتر زاکانی تصمیم دارند تا آخر در صحنه انتخابات بمانند مگر اینکه در آینده احساس بشود اصولگرایان رقیب جدی را در صحنه دارند و بایستی اجماعی در جبهه اصولگرایی صورت گیرد.

پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ممتازنیوز، با بیان اینکه پیرامون کاندیداتوری دکتر زاکانی جلسه ای را در سطح استان های سراسر کشور برقرار کردیم، اظهار داشت: دکتر زاکانی تلاش کرده اند که به صورت مستقل و جدای از جمعیت رهپویان اعلام کاندیداتوری کنند و به همین سبب بوده است که موضوع کاندیداتوری ایشان توسط حماسه سازان و جانبازان صورت گرفت.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه پیگیری های بحث کاندیداتوری ایشان توسط مجموعه های غیر از جمعیت رهپویان انجام می گیرد، افزود:  اساتید دانشگاه ها، بسیج دانشجویی، دوستان ایشان در دفاع مقدس و دانشجویانی که به نوعی ارتباط خود را با دکتر زاکانی قطع نکرده‌اند هم اکنون در حال پیگیری کارها و سفرهای ایشان در راستای انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ می باشند.

سروری در ادامه عنوان کرد: تا کنون قسمت وسیعی از دانشجویان دانشگاه های کشور حمایت خودشان را از دکتر زاکانی اعلام کرده اند

وی در پاسخ به این سوال که جمعیت رهپویان در صورت کاندیداتوری آقای حداد عادل از کدام کاندیدا حمایت خواهد کرد، پاسخ داد: طبیعتا تمایل جمعیت رهپویان به سمت دکتر زاکانی است اما به سبب قرابت های بسیاری که با آقای حداد داریم، موفقیت ایشان را در انتخابات همانند پیروزی دکتر زاکانی تلقی می کنیم.

وی در خصوص ماندن دکتر زاکانی در صحنه رقابت های انتخاباتی، عنوان کرد: ایشان تصمیم دارند تا آخر در صحنه انتخابات بمانند و تصمیم جمعیت رهپویان نیز بر این است که ایشان با قاطعیت به کار خود ادامه دهند، مگر اینکه در آینده احساس بشود اصولگرایان رقیب جدی را در صحنه دارند و بایستی اجماعی در جبهه اصولگرایی صورت گیرد.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در ادامه افزود: منافع جبهه اصولگرایی را به منافع حزب خودمان ترجیح می دهیم.

وی در خصوص احتمال حضور هاشمی رفسنجانی در صحنه انتخابات عنوان کرد: امیدواریم آقای هاشمی چنین اشتباهی را برای بار چهارم انجام ندهد و طعم تلخ شکست را دوباره در کارنامه سیاسی خود ثبت نکند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.