زاکانی: کروبی و موسوی را سران فتنه نمی‌دانم/نظام موظف است پاسخ کسانی که می​گویند «رای من کو» را بدهد

۳۱فروردین۱۳،

علیرضا زاکانی در جمع طلاب مدرسه علمیه معصومیه(س) قم با اشاره به همایش اخیر دولت در استادیوم آزادی اظهار داشت: اکثر اشخاصی که در آن همایش حضور داشتند توسط یک سازمان خاص به آن‌جا آمده بودند، سازمانی که قرار بود یکی از مسئولان اصلی آن به سبب مشکلاتی که داشت برکنار شود. من با باقی ماندن آن مسئول مخالفت کردم، آن مسئول ماند و حالا شاهد این هزینه های هنگفت از بیت المال برای همایش های این چنین هستیم.

زاکانی در خصوص فتنه ۸۸ نیز یادآور شد: زمانی که در اوج فتنه و التهابات کسی جرأت نمی‌کرد در دانشگاه‌ها حاضر شود و در مقام پاسخ‌گویی برآید، بنده به دانشگاه‌های مختلف می‌رفتم و با وجود همه اهانت‌ها، ناسزاها و پرتاب اشیاء به سمت من با سعه صدر پاسخ دانشجویان را می‌دادم. در زمان فتنه با آقایان موسوی، کروبی و رضایی دیدار کردیم، از آنها پرسیدم از انقلاب چه می‌خواهید، آنها حرفی نداشتند، آقای موسوی که از قانون دم می‌زد گفت: “من نه تنها انتخابات را قبول ندارم قانون را هم قبول ندارم”.

زاکانی افزود: من در صحبت‌های خود در دانشگاه‌ها در زمان فتنه بارها عرض کردم باید ابعاد فتنه را بشناسیم، در پاسخ به عده‌ بسیاری که دست بند و علامت سبز داشتند و می‌گفتند “رای من کو؟” می‌گفتم نظام موظف است پاسخ شما را بدهد. اما باید با عده‌ای که می‌خواهند آشوب کنند و نظم جامعه را بر هم بزنند، برخورد قاطع داشت و این حرف با استقبال رو به رو می‌شد.

زاکانی ادامه داد: بنده در زمان فتنه گفتم الان هم می‌گویم که من سران فتنه را کروبی و موسوی نمی‌دانم، اندازه فتنه بسیار بزرگ تر از این حرف‌هاست و سران فتنه امریکا و دولت‌های غربی می باشند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان این که من را به سکوت در فتنه متهم می‌کنند، ابراز داشت: بنده در دانشگاه امام صادق(ع) سخنرانی بلندی علیه ساکتین فتنه داشته‌ام و این درست نیست که عده‌ای من را به این موضوع متهم کنند.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.