زبان عشق مشترک

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است
ممتاز نیوز : عشق برای هر کدام از ما معنا و مفهومی دارد. شما شاید با شنیدن جملات عاشقانه، گرفتن گل و کارهایی از این دست احساس کنید همسرتان عاشقانه دوستتان دارد و کسی دیگر ممکن است همراهی همسرش در مشکلات و برخورد خوب او با خانواده‌اش را نشانه دوست داشتن واقعی بداند. بنابراین باید بگوییم iبه تعداد زوج‌های دنیا، راه و روش‌های متفاوتی برای ابراز علاقه وجود دارد. با این تفاوت در زبان ابراز علاقه چه می‌کنید؟

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از اطلاعات ؛ اگر هر کدام iبه زبان خود iبه ابراز عشق بپردازید، سال‌ها می‌گذرد و می‌بینید در عین تلاش برای داشتن یک زندگی عاشقانه، هر روز از هم دورتر شده‌اید. باور کنید دنیای شما و همسرتان همین قدر با هم متفاوت است و اگر فرهنگ لغت زبان هم را نداشته باشید، نمی‌توانید عمیق‌ترین ابراز علاقه‌ها را ترجمه کنید. برای رسیدن iبه این نقطه مشترک، کافی است از همسرتان بخواهید iبه خاطر بیاورد چه موقعی احساس کرده شما واقعاً دوستش دارید، در حال انجام چه کاری بودید، چه جمله‌ای را گفته‌اید و دقیقا چه اتفاقی رخ داده است؟ از او بپرسید چطور احساس شادمانی می‌کند و در چه موقعیت‌هایی واقعاً حس کرده که مورد عشق قرار گرفته است.

از همسرتان بخواهید iبه شما بگوید مهم‌ترین عاملی که سبب چنین احساسی در او شده را پیدا کند و مهم‌تر از آن بدون خجالت برایتان بیان کند. شما نیز همه این پرسش‌ها را پاسخ دهید و iبه همسرتان بگویید تحت کدام شرایط توانسته احساس عشق و علاقه را در شما بیدار کند. iبه این ترتیب می‌توانید iبه نقاط مشترکی در زبان ابراز علاقه تان دست پیدا کنید و زندگی تان را عاشقانه‌تر سازید.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.