زرینی: پاداش نه، توجه می‌خواهیم

۲۵فروردین۱۳،

 حمزه زرینی در خصوص آمادگی‌اش و تمرینات تیم ملی والیبال اظهار داشت: صبح‌ها با زور از خواب بیدار می‌شویم و شب‌ها هم خوشحال می‌رویم خانه که تمرین تمام شده است! تمرینات فشار زیادی دارد و بازیکنان زود خسته می‌شوند، چراکه هر روز در دو نوبت تمرین داریم و خدا را شکر تمام شرایط از نظر فدراسیون خودمان خوب است.

به گزارش فارس، وی با تاکید بر اینکه فعلاً تمام شرایط تنها از سمت فدراسیون والیبال خوب است، ادامه داد: بازیکنان با غیرت خود جنگیده‌اند و در این راه فدراسیون هم بسیار به ما کمک کرده؛ متاسفانه هیچ لطفی از طرف هیچ مسئولی به ما نشده است. گلایه من اصلاً از پاداش‌ها نیست، چراکه آن پاداشی که در نظر گرفته بودند شاید یک بیستم مبلغ قرارداد ملی‌پوشان هم نباشد، گلایه اصلی من موضوع توجه است.

زرینی با بیان اینکه اگر در این خصوص حرف نزنم بهتر است، خاطرنشان کرد: ما برای اولین بار وارد لیگ جهانی شدیم، اما حتی یک بار هم نشد که مسئولی سر تمرین ما بیاید و از بازیکنان فقط تشکر کند. تنها بعد از پیروزی‌ها و موفقیت‌ها قول می‌دهند و عکس‌هایشان را با ما می‌گیرند و می‌روند. متاسفانه مسئولان تنها در آخرین لحظه در کنار ملی‌پوشان حاضر می‌شوند و عکس می‌گیرند، اما زمانی که بازیکنان در تمرینات عرق می‌ریزند و زحمت می‌کشند هیچکس یاد ما نمی‌کند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با طرح این سوال که زمانی که بازیکنان مانند یک جنازه تمرین را ترک می‌کنند، مسئولان کجا می باشند، تصریح کرد: برخی برخورد‌ها ما ورزشکاران را دلسرد می‌کند و سبب می‌شود به حال خودمان تاسف بخوریم، چراکه این همه زحمت می‌کشیم، اما اصلا دیده نمی‌شویم. اگر هم می‌بینید دست از تلاش برنمی‌داریم تنها بخاطر مردم عزیزمان بوده است. زمانی که در سالن ۱۲ هزار نفری می‌جنگیدیم هیچ چشم‌داشتی به پاداش نداشتیم، بلکه تنها به عشق مردم بازی کردیم.

زرینی با بیان اینکه نمی‌خواهم صحبت‌های جنبه شعاری داشته باشد، افزود: واقعیت این است که بسیاری از مردم روز صعود به لیگ جهانی پشت درهای بسته سالن ماندند و ما با دیدن این شور و اشتیاق بود که تلاش خود را مضاعف کردیم. خدا را شکر ما ورزشکار کم درآمدی نیستیم؛ اصلا هم موضوع پاداش مطرح نیست، بلکه ما از مسئولان تنها توجه می‌خواهیم.

وی عنوان کرد: تیم ملی فوتبال در یک مسابقه از وسط زمین توپی را وارد دروازه حریف می‌کند و تمام ملی‌پوشان پاداش می‌گیرند؛ فعلا هم که تکلیف صعودشان به جام‌جهانی مشخص نیست. امیدوارم آنها هم بتوانند وارد جام جهانی شوند. ای کاش مسئولان به تمام رشته‌ها به یک اندازه توجه کنند تا اگر روزی برای مثال والیبال نتیجه نگرفت بتوانند سرشان را بالا بگیرند و انتقاد کنند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال درخصوص غیبت نادی و عدم دعوتش به تیم ملی تصریح کرد: جای خالی نادی کاملاً احساس می‌شود. حدود ۷ – ۸ سال بود که در کنار هم تمرین می‌کردیم و اگر روزی بازیکنی از این جمع جدا شود کمی شرایط سخت می‌شود. این عدم دعوت‌ها آدم را به فکر فرو می‌برد که شاید روزی این اتفاق برای خودمان بیفتد. نمی‌توان درخصوص جایگزین‌های وی صحبت کنم، اما باید بپذیریم که نادی یکی از بازیکنان سرعتی خوب ایران بوده و هست. خودم دلم بسیار برای نادی تنگ می‌شود، چراکه همیشه در تمرینات با هم شوخی می‌کردیم.

زرینی درمورد کاپیتانی معروف ادامه داد: من خودم به مهدوی رای دادم، چراکه معتقد بودم مهدوی از نظر سنی بزرگ‌تر از معروف است، اما اکثر آرا با معروف بود و حالا وی کاپیتان تیم ملی است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.