زرینی:والیبالیست ها زندگی خود را برای رفتن به المپیک گذاشته اند

‘حمزه زرینی’ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:بازیکنان تیم ملی به دلیل فشردگی رقابت های لیگ برتر مقداری از نظر بدنی افت کرده بودند اما امسال پس از چند سال برای نخستین بار دو هفته فرصت کردیم که استراحت کنیم.

وی ادامه داد:این افت بدنی با تمرینات منظم تیم ملی جبران شده است و در اروپا هم مسابقات خوبی را برگزار کردیم.

زرینی درباره مصدومیتی که در سفر به اروپا برایش پیش آمد گفت: مصدومیت من خیلی جدی نبود اما با تشخیص خولیو ولاسکو در آخرین مسابقه به میدان نرفتم تا شکل جدی به خود نگیرد.

وی درباره شرایط تیم ملی برای المپیکی شدن گفت: اردوها و مسابقات خیلی خوبی را پشت سر می گذاریم اما نباید فراموش کنیم که بقیه تیم ها هم همزمان با ما و بیشتر از ما کار می کنند.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: من نگران این هستم که با توجه به بالا رفتن توقع مردم، که البته نشانه پیشرفت والیبال ایران است، فشار روی بازیکنان افزایش یابد.

وی درباره تغییرات زیاد بازیکنان تیم ملی نسبت به مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی گفت: این اتفاق کار را برای ما قدری دشوار کرده است. البته اسکلت تیم قبلی حفظ شده است اما جایگزینی بازیکنان جوان به جای نفرات قبلی مقداری زمان می برد.

زرینی افزود: نسبت به سال گذشته هر سه بازیکنی که با من هم پست بودند تغییر کرده اند. این تغییرات با مسابقات تدارکاتی جا می افتد و به تدریج سرمربی تیم ملی هم تصمیات خود را برای مشخص شدن ترکیب اصلی می گیرد.

وی درباره شرایط آمادگی خودش گفت: سعی می کنم در مسابقات گزینشی المپیک در بهترین شرایط باشم اما مهم تر از خوب بودن یک بازیکن رفتن تیم به المپیک است.

زرینی درباره رقبای ایران برای رفتن به المپیک گفت: در میان تیم های آسیایی چین و ژاپن قدرتی برابر ما دارند و تیم هایی که از قاره های دیگر می آیند هم تیم های قدرتمندی هستند. نباید به دلیل اینکه ما این تیم ها را پیش از این شکست داده ایم توقع بی جایی برای پیروزی دوباره داشته باشیم.

وی در پایان گفت: ما تمام تلاشمان را برای المپیکی شدن می کنیم و مردم مطمئن باشند که اگر ما سهمیه حضور در این بازی ها را به دست بیاورم هیچ کس بیشتر از خود بازیکنان خوشحال نمی شود.

۲۰۲۴**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۸۳۶۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.