زلاتان برای تست پزشکی به فرانسه می*رود

به نقل از اکیپ، لئوناردو شامگاه روز سه*شنبه با تایید خبر پیوستن زلاتان ایبراهیموویچ گفت: صحبت*های نهایی با وی و مدیر برنامه*هایش انجام گرفت و در پایان توافق نهایی حاصل شد. قرار شد روز چهارشنبه (امروز) زلاتان برای تست پزشکی به پاریس بیاید و بعد مقدمات انجام انعقاد قرارداد فراهم شود.

این مقام برزیلی افزود: پس از انجام معاینات پزشکی قراراست در پارک*دوپرنس جلسه مطبوعاتی با حضور نمایندگان رسانه*ها برگزار شود تا به صورت رسمی زلاتان به عنوان بازیکن جدید تیم معرفی شود.

در این مورد گفته می*شود برای انتقال کاپیتان تیم ملی سوئد در رقابت*های یورو ۲۰۱۲ در اوکراین و لهستان، پایتخت*نشینان فرانسوی رقمی بالغ بر ۲۳ میلیون یورو هزینه کرده*اند تا رضایت روسونری*ها را بدست آورند.

ایبراهیموویچ در حالی راهی کشور جنوب اروپا می*شود که ابتدای هفته جاری تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی و هم*تیمی*اش در میلان نیز به عضویت تیم فرانسوی درآمد.

وی قراردادی ۵ ساله امضا کرد و گفته شد برای او بودجه ای بالغ بر ۴۰ میلیون یورو هزینه شده است.

منابع رسانه*ای سوئد و فرانسه در گزارش*های روز چهارشنبه (امروز) خود دستمزد سالیانه مهاجم در اصل کروات و بوسنیایی را بین ۱۰ تا ۱۳ میلیون یورو در تیم جدیدش برای مدت حداقل ۴ سال تخمین زده*اند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.