زلزله، هتل تیم ملی والیبال را در ژاپن لرزاند/ ولاسکو: بیدار شدم اما به خودم گفتم اینجا توکیوست، بخواب!

به گزارش خبرآنلاین؛ ساعت یک بامداد امروز زلزله ای توکیو را لرزاند. تیم ملی والیبال ایران هم که برای مسابقه های انتخابی المپیک در توکیو حاضر است، آن را تجربه کرد. البته در آن ساعت ملی پوشان خواب بودند. خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی ایران هم خواب بود اما زلزله او را بیدار کرد. خودش می گوید: «من بیدار شدم، ترسیدم و با خودم گفتم زلزله اما وقتی متوجه شدم در توکیو هستم، گفتم اینجا توکیوست، بخواب. بعد هم خوابیدم.»

برخلاف قائمی، بقیه که سال قبل درجام جهانی زلزله را تجربه کرده بودند برایشان عادی بود.البته بعضی ها هم مثل فرهاد ظریف از آن لذت بردند. او می گوید:«من موقع زلزله خواب بودم. بیدار که شدم نترسیدم. اینجا آدم از زلزله لذت می برد.» سعید معروف هم با لرزش هتل از خواب بیدار شده: «من هم خواب بودم. وقتی بیدار شدم نترسیدم اما برایم کمی سخت بود. بعد رفتم جلوی پنجره و پرده را کنار زدم و ساختمانهای دیگر را دیدم. برایم جالب بود.»

سعید مصطفی‌وند معتقد است چون در ژاپن بوده خیالش راحت بوده: «من بیدار بودم ونترسیدم. اگر ایران بودم ۱۸ طبقه را می دویدم، اما اینجا مطمئن است. اتفاقا من هم رفتم کنار پنجره تا دو برج روبرویی هتل را موقع زلزله ببینم.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.