زلزله در ازنا مدارس را تعطیل کرد

۰۷م آذر ،

با توجه به اینکه هیچ پیش لرزه ای قبل از وقوع زمین لرزه ۴٫۹ ریشتری در منطقه ثبت نشده به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی مدارس شهرستان ازنا تعطیل شده است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به دنبال وقوع زلزله نسبتا شدید در شهرستان ازنا از توابع استان لرستان شیشه های بعضی منازل مسکونی سطح شهر ازنا شکسته شد.

به گزارش مهر، با توجه به وقوع زلزله ۴٫۹ ریشتری در شهرستان ازنا وحشت عمومی بر این شهر حاکم شده و بعضی گزارشهای مردمی حکایت از شکسته شدن شیشه بعضی منازل مسکونی سطح این شهر دارد.

این در حالیست که اکیپ های فرمانداری برای کسب اطلاع از وضعیت روستاها به مناطق مختلف اعزام شده تا خسارات احتمالی در پی وقوع این زلزله را برآورد کند.

مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه مطابق اطلاعات دریافتی از سوی فرماندار ازنا خساراتی در سطح شهر ازنا رخ نداده است.

رضا آریایی کانون زمین لرزه را ۱۵ کیلومتری جنوب غرب ازنا عنوان کرد و بیان داشت: این زمین لرزه در حوالی روستاهای کمندان و عزیزآباد رخ داده است.

وی با اشاره به اعزام تیم های هلال احمر به منطقه وقوع زلزله یادآور شد: با توجه به اینکه هیچ پیش لرزه ای قبل از وقوع زمین لرزه ۴٫۹ ریشتری در منطقه ثبت نشده به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی مدارس شهرستان ازنا تعطیل شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان که شخصا برای بررسی موضوع به سمت ازنا حرکت کرده است، اظهار نظر در مورد میزان خسارات را به بعد از بررسی های میدانی موکول کرد.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.