زلزله ۷٫۳ ریشتری، جام جهانی باشگاه ها را لغو می‌کند؟

۱۷م آذر ،

پس از زلزله ۷٫۳ ریشتری ساعات قبل در سواحل ژاپن، مسئولان باشگاه چلسی در انتظار نظر فیفا برای سفر این تیم به توکیو به منظور شرکت در جام جهانی باشگاه‌ها می باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، باشگاه چلسی که شنبه همین هفته‌ میهمان ساندرلند است بلافاصله باید برای شرکت در جام جهانی باشگاه‌ها به ژاپن عزیمت کند، اما با توجه به زلزله ساعات قبل در ژاپن، مسئولان چلسی منتظر تایید فیفا برای پروازشان به ژاپن می باشند.

ساعاتی پیش زلزله شدیدی با قدرت ۷٫۳ ریشتر سواحل شمال شرقی ژاپن را لرزاند. قدرت این زمین لرزه به حدی بود که ساختمان‌ها در توکیو نیز لرزیدند و سبب سونامی یک متری در منطقه زلزله زده فوکوشیما شد. البته هنوز خبری از آمار و تلفات این زمین لرزه در دست نیست. هر چند گفته می‌شود احتمال سونامی در منطقه وجود ندارد.

در سال ۲۰۱۱ زلزله فوکوشیما و سونامی پس از آن ۲۰ هزار نفر از مردم ژاپن را به کام مرگ فرستاد.

جام باشگاه‌های جهان از روز قبل با دیدار سنفرس هیروشیما و آکلند سیتی نیوزیلند آغاز شد که نماینده ژاپن با یک گل به پیروزی رسید.

چلسی که با حذف از لیگ قهرمانان اروپا ۲۰ میلیون پوند ضرر تبلیغاتی کرد، باید از مرحله نیمه نهایی وارد جام جهانی باشگاه ها شود.

سال قبل که چلسی با برتری بایرن‌ مونیخ توانست قهرمان بازی‌ها شود، ۴۸٫۵ میلیون پوند جایزه دریافت و قراردادهای گزاف تلویزیونی بست و سبب شد چلسی در زمان آبراموویچ برای اولین بار در یک سال با کسری بودجه مواجه نشود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.