زمان‌آغاز لیگ‌برتر وجام‌حذفی فوتسال مشخص‌شد

۲۷فروردین۱۳،

جلسه هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال امروز در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

کریم منصوری، محمدرضا غفاری، سعید نجاریان، میرمعصوم سهرابی، آرش جباری و سید رضا افتخاری در حالی در جلسه امروز حضور داشتند که اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال ماه‌ها بود دور هم جمع نشده بودند.

سعید نجاریان عضو هیات رییسه سازمان لیگ در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: در جلسه امروز مقرر شد لیگ برتر آینده از دهم مرداد آغاز شود. همچنین نقل و ا نتقالات مربوط به این لیگ از ۱۸ خرداد تا ۲۵ تیر انجام خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری اولین دوره مسابقه‌های جام حذفی فوتسال از ۸ شهریور خبر داد و افزود: قرار شده قهرمان‌های جام حذفی هر استان در کنار تیم‌های دسته دو و سه کشوری در مرحله مقدماتی جام حذفی بازی کنند و سپس تعدادی از آن‌ها در مرحله نهایی به مصاف تیم‌های لیگ برتری خواهند رفت. البته هنوز قهرمان جام حذفی استان‌ها مشخص نشده و ما نامه‌ای را به تمام استان‌ها خواهیم زد تا تیم‌شان را معرفی کنند.

نجاریان همچنین در پاسخ به این پرسش که قهرمان جام حذفی به چه مسابقه‌هایی اعزام می‌شود مطرح کرد: هنوز تصمیمی برای قهرمان جام حذفی نگرفته‌ایم اما پیشنهاد افتخاری این است که این تیم را به یک تورنمنت بین‌المللی اعزام کنیم.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان نیز به جلسه امروز هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال دعوت شده بود اما به دلیل حضور در کمپ تیم‌های ملی به این جلسه نرفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.