زمان اجرای نمایشهای جشنواره ضامن آهو اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برنامه زمانی اجرای نمایشهای ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو را اعلام کرد.

حجت الاسلام علی مریدی زاده عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام جدول زمان بندی اجرای نمایش های ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو، اظهار داشت: ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو ۲۸ شهریور الی دوم مهرماه در سالن فرهنگ فرهنگسرای طوبی بندرعباس با حضور ۱۰ گروه نمایشی برگزار می شود.

وی افزود: جهت استفاده بیشتر عموم مردم جدول زمان بندی به گونه ای است که هر نمایش دو بار اجرا می شود و مخاطبان می توانند در هر روز شاهد اجرای دو نمایش در دو سانس باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: روز سه شنبه صبح ۲۸ شهریور ساعت ۹ و ۱۰:۳۰ نمایش “سلطان باغ بلور” به کارگردانی محمدجهانپا از مشهد و ساعت ۱۸ و ۲۰ نمایش “افسانه ماهک” به کارگردانی حسین چراغی از تهران به روی صحنه می رود.

مریدی زاده ادامه داد: صبح چهارشنبه ۲۹ شهریور “کوپه شماره هشت” به کارگردانی مهدی سیم ریز از مشهد و عصر نمایش “صدای پای باران” به کارگردانی داوود بختیاری و سمیه گلباز از تهران اجرا می شود و همچنین نمایش های “به سمت شرق” به کارگردانی جواد رحیم زاده از مشهد و نمایش “جنگل قصه ها” به کارگردانی حامد رضوانی از بندرعباس روز پنج شنبه ۳۰ شهریور ماه اجرا خواهند شد.

وی عنوان کرد: صبح جمعه ۳۱ شهریور نمایش “آرزوی نرگس” به کارگردانی فریبا چوپان نژاد از گرگان و عصر نمایش “پری کوچولوی دریایی” به کارگردانی مریم تیموری از تهران به روی صحنه می روند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: نمایش های “گلاب” به کارگردانی محسن پورقاسمی از همدان و نمایش “دنیا مثل باغچه، یه باغچه پر ستاره” به کارگردانی رضا جوشعار از بندرعباس روز شنبه اول مهرماه اجرا خواهند داشت و اختتامیه جشنواره نیز یک شنبه دوم مهرماه ساعت ۱۹ در فرهنگسرای طوبی برگزار می شود.

مریدی زاده اضافه کرد: تمامی امکانات برای برگزاری هرچه مطلوب تر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو در هرمزگان فراهم است. 


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. گروه تئاتر گردون:

    نام صحیح نمایش آقای جوشعار ( دنیا مثل یه باغه، یه باغ پر ستاره ) هستش.ممنون میشم تصحیح کنید.
    gardoongroup.blogfa.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.