زمان اعلام قیمت‌ های تازه خودرو

۳۱فروردین۱۳،

رئیس شورای رقابت از ارائه دستورالعمل دائمی قیمت‌گذاری خودرو به خودروسازان در صبح امروز دوشنبه خبر داد و اعلام کرد: قیمت‌های تازه صبح چهارشنبه در پایگاه اینترنتی این شورا منتشر خواهد شد.

خبرگزاری مهر: رئیس شورای رقابت از ارائه دستورالعمل دائمی قیمت‌گذاری خودرو به خودروسازان در صبح امروز دوشنبه خبر داد و اعلام کرد: قیمت‌های تازه صبح چهارشنبه در پایگاه اینترنتی این شورا منتشر خواهد شد.

 جمشید پژویان در گفتگو با برنامه زنده تلویزیونی پایش و در واکنش به قیمت‌های اعلام شده خودرو توسط بعضی از اعضای این شورا گفت: قیمت‌های اعلامی هیچ گونه وجاهت قانونی ندارد و کسی حق ندارد از زبان شورا خبرها نادرست منتشر کند.

وی افزود: من متأسفم که آقای مددی چنین اشتباه بزرگی را انجام دادند، این قیمت‌های اعلام شده هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و غیر واقعی می باشند. شورای رقابت در جلسه یکشنبه فقط دستورالعمل را تنظیم کرده است. ما دستورالعمل را صبح دوشنبه به خودروسازها اعلام می‌کنیم، این دستورالعمل براساس پارامترهایی که از مراجع رسمی اخذ شده، منتهی به یک قیمت می‌شود.

وی تاکید کرد: دستورالعمل شورای رقابت که برای خودروها تنظیم شده است، مبتنی بر یک مجموعه مطالعات و مبنای علمی می باشند و خود خودروسازها می‌توانند بر اساس این دستورالعمل قیمت خودروها را مشخص کنند.

پژویان تصریح کرد: در این دستورالعمل‌ها متغیرهایی وجود دارد که یکی بر اساس تورم بخشی و یکی شاخص کیفیت است. مبنای محاسبه نیز بر اساس قیمت‌های فروردین ۹۱ است، همچنین خودروسازها می‌بایست سالانه دو درصد بهبود کیفیت داشته باشند.

رئیس شورای رقابت وعده داد صبح چهارشنبه قیمت‌های تازه خودروها و دستورالعمل در پایگاه اینترنتی شورای رقابت منتشر می‌شود.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.