زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداری های گلستان

۲۸ام بهمن ،

استخدام در شهرداری گلستان,استخدام کارمند اداری,استخدام کارمند دفتری,استخدام لیسانس,استخدام کارشناس,بازار کار,استخدام در گلستان,استخدام آزمون استخدامی

عنوان آگهی :
زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداری های گلستان

تاریخ انقضا : –

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: نتایج آزمون استخدامی شهرداری های استان، تا پایان بهمن از طریق پایگاه اینترنتی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام خواهد شد.
مهندس ˈسیدمحمدرضا سیدالنگیˈ روز چهارشنبه اظهار کرد: در این آزمون بیش تر نیروها در بخش های عمرانی و شهرسازی، خدمات شهری، برنامه ریزی و اداری مالی، آتش نشانی، کشاورزی، انفورماتیک، فرهنگی آموزشی و … در شهرداری ها جذب می شوند.
به گفته وی، برگزاری این آزمون اقدام مهمی در زمینه برقراری عدالت و ورود نیروهای کارآمد و متخصص در شهرداری ها محسوب می گردد.
دبیر کمیته برگزاری آزمون استخدامی شهرداری های استان هم چنین گفت: در این راستا و با هدف سهولت و گزینش نیروهای متخصص و توانمند در بخش آتش نشانی های استان، دبیرخانه مرکزی آزمون عملی استخدام تازه در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با مدیریت اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تشکیل شده است.
بر اساس دستورالعمل ارسالی از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، این دبیرخانه دارای یک کمیته داوری متشکل از کارشناسان خبره سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به عنوان نماینده، متخصصان و کارشناسان خبره سازمان تربیت بدنی و آتش نشانی، پزشک معتمد، روان شناس و مسوولان آموزش است که بر اساس سه برابر ظرفیت قبولی اعلامی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، اقدام به انتخاب بهترین و شایسته ترین فرد برای استخدام در آتش نشانی های استان می کنند.
آزمون استخدامی شهرداری های استان اواخر مهر امسال برگزار و در مجموع هشت هزار و ۸۵۷ نفر داوطلب در این آزمون شرکت کردند.


پورتال استخدامی کشور
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.