زمان اعلام نتایج المپیادهای متمرکز و غیرمتمرکز علمی دانشجویی

۱۸اردیبهشت،

زمان اعلام نتایج المپیادهای متمرکز و غیرمتمرکز علمی دانشجویی

زمان اعلام نتایج المپیادهای متمرکز و غیرمتمرکز علمی دانشجویی

مشاور عالی سازمان سنجش زمان اعلام نتایج المپیادهای متمرکز و غیرمتمرکز را اعلام کرد.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، حسین توکلی ، با بیان اینکه آزمون المپیاد غیرمتمرکز علمی داشجویان کشور در قطبهای هشتگانه برگزار شد، گفت: نتایج این آزمون پس از تصحیح اوراق توسط اعضای کمیته های علمی قطبها در اواخر خرداد و نتایج هیجدهمین المپیاد متمرکز که همزمان با آزمون کارشناسی ارشد در بهمن سال قبل برگزار شد هفته اول خرداد از طریق پایگاه اینترنتی مرکز المپیاد اعلام می گردد.

به گفته وی منتخبین المپیادهای متمرکز و غیرمتمرکز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ تیر سال جاری در مرحله نهایی المپیاد شرکت خواهند کرد.

سخنگوی سازمان سنجش، افزود: برگزیدگان مرحله نهایی شیمی و ریاضی به صورت یک تیم پنج نفره در روزهای ۲۱ تا ۲۴ مرداد سال جاری با دانشجویان خارجی شرکت کننده در المپیادهای بین المللی این دو رشته به رقابت خواهند پرداخت.

 رقابت المپیاد علمی غیرمتمرکز در دانشگاه تربیت مدرس به عنوان قطب شماره ۱ با ۴۰۰ داوطلب، دانشگاه مازندران به عنوان قطب شماره دو با ۳۰۰ داوطلب، دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان قطب سوم با ۲۵۰ داوطلب، دانشگاه تبریز به عنوان قطب چهارم با ۳۰۰ داوطلب، دانشگاه اصفهان به عنوان قطب پنجم با ۳۰۰ داوطلب، دانشگاه شیراز به عنوان قطب ششم با ۲۷۵ داوطلب، دانشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان قطب هفتم با ۵۵۰ داوطلب و دانشگاه بوعلی سینا همدان به عنوان قطب هشتم با ۲۲۰ داوطلب همچنین در دانشگاههای سیستان و بلوچستان و رازی کرمانشاه پایان هفته قبل برگزار شد.

در المپیاد نیمه متمرکز علمی دانشجویی، متقاضیان در آزمون ۱۶ رشته شامل زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم اقتصدی، علوم تربیتی، حقوق، شیمی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، آمار، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر و مهندسی کشاورزی گرایش زراعت و اصلاح نباتات به رقابت پرداختند.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.