زمان اعلام نتایج نهایی گزینش آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی ۹۶

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، زمان اعلام نتایج نهایی گزینش آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی سال ۹۶ را منوط به دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: ممکن است در برخی دستگاه‌ها، تعداد استخدامی‌ها بیشتر باشد و روند طولانی‌تری طی شود.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2016/12/recruitment-600x330.jpg

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز، جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی که در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳ برگزار شده است، اظهارداشت: در این آزمون که نتایج آن را اعلام کرده‌ایم، حدود ۱۲ هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی به کار گرفته می‌شوند.

برای هر فرصت شغلی، سه نفر معرفی می‌کنیم

وی با بیان اینکه سه برابر این تعداد را برای مصاحبه و گزینش به دستگاه‌های اجرایی معرفی کرده‌ایم، تصریح کرد: ما برای هر فرصت شغلی، سه نفر معرفی می‌کنیم، زیرا در هنگام مراجعه به دستگاه‌ها، برخی‌ از آن‌ها نقص مدرک دارند یا برخی شرایط دیگر را برخوردار نیستند و ما نمی‌توانیم فرصت را از دست بدهیم.

آزمون اختصاصی در دستگاه های اجرایی

انصاری ادامه داد: غیر از آزمون کتبی ما، یک آزمون اختصاصی در دستگاه به صورت مصاحبه برگزار می‌شود که ۳۰ درصد از امتیاز، متعلق به مصاحبه تخصصی و ۷۰ درصد آن، متعلق به آزمون کتبی است. نفرات برگزیده، برای گزینش معرفی می‌شوند.

نتایج نهایی گزینش دستگاههای اجرایی

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، زمان مشخص شدن نتیجه نهایی گزینش‌ها را منوط به دستگاه‌های اجرایی دانست و توضیح داد: ممکن است در بعضی دستگاه‌ها، تعداد استخدامی‌ها بیشتر باشد و روند طولانی‌تری طی شود.

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. سمانه بخشی:

    من بی صبرانه منتظرنتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه دراستان البرزهستم کی نتایج رو اعلام میکنید

  2. سمانه پورمهدی لمر:

    سلام بابت کار در منزل مزاحم میشم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.