زمان برگزاری آزمون پروژه عملی رشته طراحی صنعتی ارشد ۹۲

۳۱اردیبهشت،

vahid (18)-19.jpg

مشاور عالی سازمان سنجش از برگزاری آزمون پروژه عملی رشته طراحی صنعتی دوره‌ کارشناسی ارشد ۹۲ در روز جمعه ۱۰ خرداد ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر، افزود: آزمون مذکور برای داوطلبانی که نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی رشته طراحی صنعتی اقدام کرده‌اند، راس ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۰ خردادماه منحصرا در شهرستان تهران برگزار خواهد شد.

وی دربارهٔ زمان توزیع کارت شرکت در این آزمون، گفت:‌کارت شرکت در آزمون مذکور و همچنین برگ راهنما از روز چهارشنبه ۸ خرداد بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

وی افزود: هر داوطلب قبل از پرینت کارت باید نسبت به پرداخت مبلغ ۱۵ هزار تومان به صورت اینترنتی که امکان آن در پایگاه اینترنتی سازمان فراهم شده است، اقدام کرده و سپس با دریافت کد پرداخت مبلغ و درج این کد به همراه اطلاعات کارت اعتباری یا شماره پرونده و کد رهگیری در قسمت مربوط نسبت به پرینت کارت اقدام کند.

توکلی تاکید کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل شناسنامه عکس دار یا کارت ملی الزامی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.