زمان برگزاری دومین جشنواره هنرهای تجسمی کودک و نوجوان تغییر کرد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از مرکز هنرهای تجسمی، در جلسه ستاد دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان مقرر شد با توجه به استقبال کودکان و نوجوانان از جشنواره و برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان در شهریور ماه، دومین جشنواره تجسمی کودک و نوجوان این جشنواره در مهر ماه برگزار می شود.

بر این اساس این گزارش،دومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان ۲۶ مهرماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد و کودکان و نوجوانان می‌توانند تا ۲۵ شهریور ماه آثار خود را در دو رشته نقاشی و خوشنویسی از طریق سایت جشنواره به نشانی www.koodakart.ir ارسال کنند.

این جلسه با حضور ‘اصغر امیر نیا’ سرپرست مرکز هنرهای تجسمی، جلیل جوکار دبیر دومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان،’عبدالرحیم سیاهکارزاده’ رییس موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و عضو شورای سیاستگذاری جشنواره ،’بهرام کلهرنیا’ عضو شورای سیاستگذاری جشنواره و سایر اعضای ستاد جشنواره برگزار شد.

دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در رشته‌های نقاشی و خوشنویسی و در سه گروه سنی ۶ تا ۸ سال ، ۹ تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۴ سال مهرماه امسال در اصفهان برگزار می شود.

این جشنواره در رشته نقاشی با موضوع‌های’طبیعت بی جان ایرانی’،’پنجره اتاق من’ ،’شهر رویایی من’، ‘پروانه‌ها و گل‌ها’،’سیمرغ’ ،’مترسک’،’کشتی نوح’ ،’ابراهیم در آتش’،’حضرت سلیمان و هدهد’،’حضرت یونس در شکم ماهی’ و در رشته خوشنویسی با موضوع ‘آزاد’ برگزار می‌شود که در رشته خوشنویسی برای گروه‌های سنی ۶ تا ۸ و ۹ تا ۱۱ سال خط تحریری و برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ سال خط درشت در نظر گرفته شده است.

کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۴ سال می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ شهریورماه به سایت جشنواره به نشانی www.koodakart.ir ارسال کنند.

دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

فراهنگ**۹۱۷۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۰۱۶۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.