زمان توزیع تعرفه‌های انتخابات شوراها؛ تعداد شعب اخذ رأی الکترونیکی

رئیس ستاد انتخابات کشور خبر داد:

ایران > انتخابات
رئیس ستاد انتخابات کشور از توزیع تعرفه‌های انتخاباتی شوراهای شهر و روستا از ۱۷ فروردین به بعد خبر داد و تعداد شعب اخذ رأی که رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در آنها به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، صولت مرتضوی گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در همان تعداد شعب اخذ رأی که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی برگزار شد، در همین دوره هم الکترونیکی خواهد بود.

وی با اعلام اینکه حدود ۶۰ هزار شعبه اخذ رأی در سراسر کشور عملیات رأی‌گیری را انجام می‌دهند، گفت: در استان‌های آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان و در ۴ حوزه، انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه برای رأی‌گیری دو صندوق اخذ رأی وجود دارد، افزود: یک صندوق برای آراء ریاست جمهوری و صندوق دیگر برای آراء شورای شهر و روستا پیش‌بینی شده است. همچنین برای حوزه‌هایی که انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در آنها برگزار می‌شود صندوق‌های جداگانه پیش‌بینی شده است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.