زمان ثبت نام پذیرشهای غیرحضوری حین کار دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام برای پذیرش در دوره های کاردانی علمی کاربردی حین کار غیرحضوری در مهرماه سال جاری از یکشنبه هفته جاری آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پذیرش دوره‌های کاردانی علمی کاربردی حین کار غیرحضوری مهرماه در دو دوره مدیریت خانواده در سراسر کشور و دهیاری و امور شوراها مختص داوطلبان استان فارس طی روزهای ۲۱ تا ۲۷ مهرماه صورت می گیرد.

علی صدر – معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه علمی کاربردی در این باره، گفت: متقاضیان در زمان اعلام شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، از طریق سامانه اداره کل سنجش و آزمون به آدرس http://azmoon.uast.ac.ir و از طریق سامانه ثبت‌نام اینترنتی پذیرش داوطلبان دوره‌های حین کار غیرحضوری نسبت به ثبت‏ نام خود اقدام کنند.

پرداخت تمام هزینه‌ها و شهریه‌های دوره مذکور به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، برای خرید کارت اعتباری اقدام کنند؛ مبلغ ثبت نام ۱۰ هزار تومان اعلام شده است.

زمان پذیرش در دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) حین کار غیرحضوری اعلام خواهد شد.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. شیوا سیف الله زادگان:

    با سلام خسته نباشید
    اینجانب در رشته کاردانی مدیریت خانواده غیرحضور ی فارغ التحصیل شدم ولی برای ادامه در حد کارشناسی هیچ جا راهنمایی درستی برای اینجانب و دیگر دوستان نداشتند و هر سایتی مربوط به تاریخ گذشته می باشد و برای این تاریخ سال ۹۶ هیچ راهنمایی نکردند لطفا اطلاع رسانی درست بفرمایید با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.