زمان حذف و اضافه دانشگاه پیام نور تمدید شد

با توجه به موفق نشدن برخی از دانشجویان برای انجام حذف اضافه در مهلت مقرر زمان حذف و اضافه دانشگاه پیام نور تا ۲۴ مهر ماه تمدید شد.

دکتر ناجی مدیر کل برنامه ریزی آموزشی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: حذف و اضافه دروس در دانشگاه پیام نور بدون محدودیت است و حتی کسانی که نتوانسته اند در مهلت مقرر انتخاب واحد کنند نیز می توانند در فاصله زمانی ۱۸ تا ۲۴ مهر نسبت به حذف و اضافه خود اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: در مورد میزان شهریه واحدهای حذف و اضافه دانشجویان نیز باید ذکر شود، که اگر هزینه شهریه پس از حذف و اضافه بیش از شهریه انتخاب واحد دانشجویان باشد نیز داوطلبان مابقی پول را به بانک صادرات که شماره حساب آن در سایت گلستان ذکر شده است واریز نمایند.

وی با بیان اینکه برای حذف و  اضافه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نیاز به داشتن حداقل تا حداکثر معدل هستیم خاطر نشان کرد: برای مقطع کارشناسی افرادی که معدل زیر ۱۲ دارند ۲۰ واحد و افرادی که بالای معدل ۱۷ هستند ۲۴ واحد می توانند انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: در مقطع کارشناسی ارشد نیز برای افراد زیر معدل ۱۴ ،۵ واحد مجاز به انتخاب اند و برای افراد بالای معدل ۱۴ نیز تا سقف ۱۲ واحد قابل اخذ است.

وی افزود: دانشجویان می توانند درس حفظ جز ۳ قرآن کریم را معادل ۲ واحد درس بدون شهریه خارج از سقف حذف و اضافه خود انتخاب کنند./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.