زمان خروج مورینیو از رئال‌مادرید مشخص شد

۲۸اردیبهشت،

به نقل از آس، ژوزه مورینیو پس از ۲ هفته باقی مانده در لالیگا این تیم را ترک خواهد کرد. سرمربی پرتغالی پس از دیدار با رئال سوسیه‌داد و اوساسونا که سفیدپوشان چیزی برای از دست دادن ندارند، با کسب یک جام قهرمان کوپا‌دل‌ری، یک قهرمانی در لیگ و یک سوپرجام به حضور هزار و یک روزه خود روی نیمکت رئال پایان خواهد داد.

به نقل از فارس، هیچ کس در باشگاه انتظار خروج پیش از موعد مورینیو از سانتیاگوبرنابئو قبل از پایان فصل را نداشت؛ به هر حال او همیشه غیرقابل پیش‌بینی است. فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه می‌داند که سرمربی تیمش می‌خواهد باشگاه را ترک کند و منتظر جلسه امروز کارلو آنچلوتی، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن و مالک این باشگاه فرانسوی است. این تمام چیزی است که در حال حاضر علاقه وی را برانگیخته است؛ این مسئله و انتخابات بعدی ریاست باشگاه. پرس با توجه به اینکه فصل برای رئال مادرید عملا به پایان رسیده است، از سرمربی فعلی قبل است. مورینیو بسیار بی‌تفاوت‌تر و دورتر از همیشه است و در اعلامی عمومی گفت هنوز منتظر جلسه با رئیس است؛ در واقع به هر حال همه چیز تاکنون گفته شده است. روابط مورینیو با بازیکنانش به کمترین میزان ممکن رسیده است؛ در حالی که چلسی منتظر او است تا خروجش را از سانتیاگو برنابئو رسمی کند.

هیئت رئیسه مادرید در حال حاضر برنامه‌ای برای تشکیل جلسه در روز دوشنبه ندارند و به نظر نمی‌رسد درخواست نشستی اضطراری داشته باشند. همچنین هیچ برنامه‌ای برای اعلام خروج زودهنگام وی وجود ندارد. یک منبع معتبر به «آس» گفت: همه ما می‌دانیم شرایط چگونه است؛ حرفی برای گفتن نمی‌ماند.

هیئت رئیسه و خوزه آنگل سانچز منتظر خواهند بود تا زمان خروج مورینیو از تیم فرا برسد و آن روز اول یا دوم ژوئن پس از دیدار با اوساسونا خواهد بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.