زمان خرید کتب یارانه‌ای موسسات آموزشی و پژوهشی اعلام شد

چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت – ۰۵:۳۱:۱۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- موسسات آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی که کارت خرید کتاب‌های یارانه‌ای دریافت کرده‌اند، از ۱۹ اردیبهشت ماه می‌توانند برای خرید به نمایشگاه کتاب مراجعه کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، بر اساس اعلام اداره توزیع کارت یارانه‌ای‌ خرید کتاب، مراکز آموزشی که درخواست دریافت کارت یارانه‌ای داده‌اند و در قالب موسسات خرید می‌کنند، از روز ۱۹ اردیبهشت ماه می‌توانند از کارت‌های‌ خود استفاده کنند.
همچنین عده‌ای که به صورت فردی و از طریق بانک صادرات برای خرید کتب خارجی ثبت نام کرده و کارت دریافت کرده‌اند، فقط بر اساس روزهای خرید مندرج بر روی کارت‌شان می‌توانند برای خرید به نمایشگاه کتاب مراجعه کنند.
سهمیه خرید یارانه‌ای کتاب برای کتابخانه‌های موسسات آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی در دو بخش اجرایی می‌شود؛ یعنی یا سقف خرید کتاب یارانه‌ای از طریق مرکز مربوطه اعلام شده و یا اینکه این سقف خرید از سوی سیستم توزیع کارت‌های یارانه‌ای کتاب با توجه به سنوات گذشته به این مراکز اعلام می‌شود.
سقف خرید کل کتاب‌های خارجی دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم، دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه آزاد و موسسات آموزشی و پژوهشی زیر نظر وزارت بهداشت نیز از طریق معاونت پژوهشی این مراکز به بخش توزیع یارانه کتاب اعلام می‌شود و پس از نظارت و بررسی‌های لازم، مبلغی به آنها اختصاص می‌یابد.
بر این اساس، این میزان از ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار تومان آغاز شده و حتی گاهی تا ۲۰۰ میلیون تومان نیز به این مراکز با توجه به نیاز و گستردگی مجموعه‌شان ارائه می‌شود.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی»، از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه سال در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۲۱۷۳۱۱۲۷۰۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.