زمان شروع آموزش نودانشجویان مشخص نیست/۲۰۰۰ دانشجوی جدیدالورود خواهیم داشت

رییس دانشگاه علوم تهران با بیان اینکه دقیقا مشخص نیست ترم تحصیلی نودانشجویان از کی شروع خواهد شد،گفت: اگر نتایج کنکور تا آبان ماه اعلام شود ما ترم جدید را شروع خواهیم کرد و از طرف دیگر طول ترم را تا تابستان سال ۱۴۰۰ ادامه می دهیم.

دکتر عباسعلی کریمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه طی ۷ ماه گذشته دانشگاه علوم پزشکی تهران برای دانشجویان تعطیل نشده است؛ اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در کشور خوابگاه ها، بیمارستان ها و هیات علمی ها فعالیت خود را بدون وقفه ادامه دادند بنابراین تعطیلی در ترم جدید نیز برای ما معنا و مفهوم ندارد و فعالیت های خود را بدون وقفه ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه تصریح کرد: فعالیت های آموزشی دانشجویان در ترم جدید نیز طبق برنامه اعلام شده ادامه خواهد یافت اما در نهایت اگر دانشجویی به دلیل شرایط موجود با مشکل مواجه شود می تواند ترم جاری را حذف کند و ما در این زمینه سخت گیری برای دانشجویان دارای مشکل نداریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل در این دانشگاه آرزوی بسیاری از دانشجویان رشته های علوم پزشکی است، گفت: در این شرایط فکر نمی کنم دانشجویی بخواهد مرخصی بگیرد یا تحصیل خود را دچار وقفه کند. بنابراین کرونا هم نمی تواند فعالیت های آموزشی و غیره دانشگاه علوم پزشکی رو متوقف کند.

دکتر کریمی با تاکید بر اینکه هنوز مشخص نیست ترم جاری دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی تهران از چه تاریخی آغاز خواهد شد، گفت: احتمالا این ترم با تاخیر شروع خواهد شد اما دقیقا نمی توانم بگویم ترم این دانشجویان از کی آغاز می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: باید ببینیم نتایج آزمون سراسری توسط سازمان سنجش آموزش کشور چه تاریخی اعلام خواهد شد. اگر تا آبان ماه نتایج نهایی اعلام شود بلافاصله برنامه ریزی خواهیم کرد و آموزش پذیرفته شدگان را شروع می کنیم و از طرف دیگر سال تحصیلی را تا تابستان آینده ادامه خواهیم داد.

دکتر کریمی از پذیرش حدود ۲۰۰۰ دانشجوی جدیدالورود به دانشگاه علوم پزشکی تهران در ترم جاری خبر داد و گفت: ما برای سال تحصیلی جدید کاهش یا افزایش ظرفیت نداشتیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.