زمان صدور و پرداخت چک های معارضان پروژه بزرگراه امام علی(ع) کاهش یافت

رئیس اداره حسابداری شهرداری منطقه ۷ از کاهش زمان صدور چک های معارضان پروژه بزرگراه امام علی (ع) از دو هفته به دو ساعت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ ، علی اصغر احسانی اظهار داشت: برای پرداخت توافق هایی که در اداره املاک صورت می گرفت ، در گذشته فرم هایی در ۴ نسخه به واحد حسابداری ارسال و این واحد درخواست وجه را بر روی فرم های فوق به عنوان سند مالی صادر می کرد.

وی ادامه داد: پس از در خواست وجه و تکمیل امضاها، فرم مربوطه  برای صدور  ارسال  می شد  ودر ادامه لیست چک ها به واحد املاک ارسال تا توسط  این واحد به مودیان ابلاغ شود .

احسانی افزود: مودیان برای دریافت چک های خود ،  ابتدا به واحد املاک مراجعه و پس از دریافت نامه پرداخت به واحد حسابداری مراجعه می کردند.پرونده این افراد توسط کارشناس های حسابداری مورد تجزیه وتحلیل قرار می گرفت و برای تکمیل موارد مورد نیاز ، در صورت کامل بودن چک ها در ازای اخذ تضامین لازم به مودی پرداخت می شد .

رییس اداره حسابداری شهرداری منطقه ۷ اذعان داشت: با توجه به دستور شهردارمنطقه ، تمامی مراحل فوق در ستاد تملک پروژه بزرگراه امام علی (ع) انجام می شود .براین اساس تیمی شامل ۵ نفر از کارشناسان اداره حسابداری به همراه رئیس این اداره  در محل ستاد تملک مستقر شدند تا تمامی مراحل یاد شده در این مکان اجرا و چک ها درمحل  ستاد  صادر و به مودیان پرداخت شود . تمامی این مراحل برای مودی بین دو تا سه ساعت انجام می شود که این میزان در گذشته در حدود یک تا دو هفته به طول می انجامید.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.