زمان مصاحبه دو رشته دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

۲۶خردادماه،

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از اعلام زمان مصاحبه دو رشته روانشناسی عمومی و تربیتی خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی، گفت: زمان مصاحبه دو رشته روانشناسی عمومی و تربیتی اعلام شد، بنابراین دعوت‌شدگان این دو رشته می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.net از زمان دقیق مصاحبه خود اطلاع کسب کنند.

وی افزود: دعوت‌شدگان در نظر داشته باشند زمان مصاحبه قابل تمدید نیست، بنابراین در زمان مقرر در جلسه مصاحبه حضور داشته باشند.

رئیس مرکز آزمون درمورد مدارک مورد نیاز برای مصاحبه، گفت: مصاحبه شوندگان با آزمون باید همه سوابق علمی اعم از پروژه، مقاله، ترجمه و تالیف خود را به ضمیمه ریز نمرات و پایان‌نامه کارشناسی ارشد به همراه داشته باشند.

وی در خصوص دعوت شدگان بدون آزمون، گفت: این دسته از متقاضیان نیز باید همه سوابق علمی و پژوهشی خود به علاوه مدرک ارشد، ریزنمرات و همچنین تصویر صفحه اول شناسنامه، پیوست شماره ۳ صفحه ۴۴ دفترچه راهنما و فیش واریزی را به همراه داشته باشند.

اقبالی در پایان، گفت: متقاضیان اگر با سوال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند از طریق سیت www.pubr-azmoon.com سوال خود را مطرح یا به ادرس porsesh @azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.