زمان واریز مرحله چهارم مطالبات بازنشستگان

۲۷م اسفند ،

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت چهارمین مرحله مطالبات بازنشستگان در روز ۲۸ اسفند ماه خبر داد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت چهارمین مرحله مطالبات بازنشستگان در روز ۲۸ اسفند ماه خبر داد.

ایراندخت عطاریان در جمع مدیران صندوق بازنشستگی کشوری با بیان این خبر گفت: ۲۰۰ هزار تومان از مطالبات بازنشستگان کشوری فردا دوشنبه ۲۸ اسفند ماه واریز می‌شود.

وی افزود: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته خوشبختانه منابع مالی مورد نیاز تأمین شد و از صبح روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به حساب بانکی ۷۳۰ هزار بازنشسته مشمول این قانون، واریز می‌شود.

به گفت عطاریان با پرداخت چهارمین مرحله از مطالبات، کل مبلغ دریافتی هر یک از بازنشستگان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری به ۸۲۰ هزار تومان می‌رسد.

وی ادامه داد: خوشبختانه هماهنگی‌های لازم با بانک عامل به عمل آمده و بازنشستگان مشمول قانون فوق می‌توانند از صبح روز دوشنبه بیست و هشتم اسفند ماه با مراجعه به بانک عامل نسبت به برداشت مطالبات خود اقدام کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: تا کنون با پرداخت‌های صورت گرفته مطالبات بیش از یکصد هزار از بازنشستگان کاملاً تسویه شده و قطعاً با پرداخت این مرحله نیز مطالبه تعداد دیگری از بازنشستگان به طور کامل تسویه خواهد شد.

وی افزود: صندوق بازنشستگی کشوری تلاش دارد به محض تأمین منابع مالی حاصل از فروش سهام شرکت‌های دولتی در بورس توسط سازمان خصوصی سازی باقیمانده مطالبات بازنشستگان را پرداخت کند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح ملی بیمه طلایی درمان برای بازنشستگان کشوری گفت : با حمایت دولت و اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی رییس جمهور محترم برای اجرای این بسته حمایتی درمانی بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار بازنشسته مشترک صندوق بازنشستگی کشوری از خدمات و مزایای بیمه طلایی بستری درمان برخوردار شدند.

عطاریان تصریح کرد: در بیمه طلایی درمان بازنشستگان کشوری بدون پرداخت وجه و طی کردن مراحل اداری به راحتی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد پذیرش شده و تحت مداوا قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه اجرای بیمه طلایی درمان در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد در سه ماهه اول سال آینده نیز تمامی بازنشستگان کشوری بتوانند هم چون قبل از خدمات درمانی بیمه طلایی بهره‌مند شوند بنابراین بازنشستگان عزیز توجه داشته باشند که صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان بیمه گر همچنان نسبت به ارایه خدمات درمانی در قالب بسته حمایتی بیمه طلایی تعهدات خود را انجام خواهد داد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دربارهٔ ارایه خدمات بیمه طلایی به اشخاص تحت تکفل بازنشستگان در سال آینده اظهار داشت: با توجه به اجرای موفقیت آمیز بیمه طلایی و آثار مثبت و ارزنده این طرح در بهبود وضعیت درمانی بازنشستگان و رضایت خاطر آنان از کاهش هزینه‌های درمانی، صندوق بازنشستگی کشوری در فاز دوم اجرای بیمه طلایی تصمیم دارد پوشش این خدمت تازه را به اشخاص تحت تکفل بازنشستگان نیز تعمیم دهد.

به گفته وی تمامی بازنشستگان و خانواده‌های آنان نیز از سه ماهه دوم سال ۹۲ تحت پوشش بیمه طلایی درمان قرار می‌گیرند.

عطاریان در پایان با تبریک عید سعید نوروز به افزایش خدمات رفاهی، فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در سال آینده اشاره کرد و گفت: احداث و راه اندازی خانه‌های مهر، گسترش و توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری، اجرای سفرهای زیارتی و سیاحتی، پرداخت وام ضروری و سایر برنامه‌های رفاهی از دیگر برنامه‌هایی است که در سال ۹۲ برای بازنشستگان کشوری به اجرا در خواهد آمد.

خبرگزاری مهر

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.