زمان و شرایط ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی کیانشهر مشخص نیست

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران از موعد پرداخت قسط چهارم مسکن ویژه تهرانسر در شهریور ماه خبرداد و اعلام کرد: هنوز برای تعداد، زمان و شرایط ثبت‌نام در منطقه کیانشهر به عنوان پایگاه اینترنتی دوم مسکن ویژه تهران هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) فریبرز واحدی – مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران – در گفت‌وگو با ایسنا، دربارهٔ آخرین تصمیم وزارت راه و شهرسازی مبنی بر شرایط پایگاه اینترنتی تازه مسکن ویژه تهران در منطقه کیانشهر گفت: در حال حاضر دستور ساخت واحدهای پنج طبقه روی پیلوت داده شده اما برای تعداد و شرایط ثبت‌نام تصمیم‌گیری نهایی نشده است.

وی که هفته قبل منطقه کیانشهر را پایگاه اینترنتی دوم مسکن ویژه تهران اعلام کرد، توضیح داد: زمین‌های این پایگاه اینترنتی در انتهای بزرگراه امام علی(ع) در تقاطع آزادگان و در کنار شهرک شهید بروجردی قرار دارد و نقشه‌های آن در حال آماده شدن است.

واحدی اظهار کرد: برای این منطقه هزار واحد مسکونی امکان بارگذاری وجود دارد اما هنوز هیچ تصمیمی برای شرایط ثبت‌نام این واحدها گرفته نشده است.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران زمان سر رسید قسط چهارم متقاضیان مسکن ویژه پایگاه اینترنتی تهرانسر را شهریورماه اعلام کرد و گفت: به متقاضیانی که باید قسط سوم خود را خردادماه امسال واریز می‌کردند تا پایان تیرماه مهلت داده شد تا واریزی خود را تکمیل کنند و در غیر این صورت از سامانه ثبت‌نام حذف می‌شوند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.