زمان پخش سریال ها و برنامه ها در ماه رمضان مناسب است

زمان مناسب سریال ها و مجموعه ها بعد از افطار و پخش برنامه های موضوعاتی همچون معنویت وایمان از موارد اصلی جذب مخاطب است.

دکتر سید محسن طباطبایی کارشناس مذهبی رسانه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: رسانه ملی با برگزاری مسابقات فرهنگی – مذهبی در ماه مبارک رمضان و پخش مجموعه ها وفیلم های اجتماعی و معنوی توانسته روند زندگی را نشان دهد.
وی افزود: تلویزیون با عملکرد مثبت در برنامه ها و سریال ها توانسته مبدا و مقصد مناسب و الگوی رفتاری پسندیده ای را ایجاد کند تا مخاطب بتواند نتیجه‌ی مثبتی بگیرد که در این امر رسانه تلاش موثری داشته است.
طباطبایی تصریح کرد: اکثر مجموعه ها با پرداختن به موضوعاتی همچون بهشت و جهنم بر روی معنویت و ایمان مخاطبان تاثیر گذاشته است.
این کارشناس مذهبی بیان کرد: در سالهای گذشته زمان پخش سریال ها و برنامه ها مناسب بوده است همچنین از علت های اصلی جذب مخاطبان به مجموعه های مناسبتی را می‌توان نوع پرداختن برنامه ها برای تمامی اقشار جامعه عنوان کرد.
وی با تاکید به این که پخش ادعیه و مناجات در ماه مبارک رمضان از مهم ترین موضوعات رسانه است تصریح کرد: سریال ها یی که دارای محتویاتی مثل عبادت، و آیات قرآنی بوده و از اصلی ترین موضوعات روزمره به عنوان فرآیند آموزه های دینی در ماه مبارک رمضان است.
طباطبایی تاکید کرد: شبکه قرآن بخصوص پخش ویژه برنامه ها در ساعات سحر توانسته مخاطبان بسیاری را جذب کند./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.