زمان پخش قطعی سریال «کلاه پهلوی» اعلام شد

مجموعه تلویزیونی کلاه پهلوی به کارگردانی سیدضیاءالدین دری و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان ساخته شده و اکثر بازیگران معروف سینما و تلویزیون مدیران تلویزیون تصمیم گرفته اند پخش سریال «کلاه پهلوی» به کارگردانی سیدضیاءالدین دری را از روز جمعه…

مجموعه تلویزیونی کلاه پهلوی به کارگردانی سیدضیاءالدین دری و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان ساخته شده و اکثر بازیگران معروف سینما و تلویزیون مدیران تلویزیون تصمیم گرفته اند پخش سریال «کلاه پهلوی» به کارگردانی سیدضیاءالدین دری را از روز جمعه -۱۷ شهریورماه- در شبکه یک آغاز کنند.
پس از گذشت یک دهه که کار تولید مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی» طول کشید، سرانجام این سریال که جزو مجموعه های الف ویژه و فاخر تلویزیون محسوب می شود، روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

بنا بر این گزارش، مدیران سیما تصمیم گرفته اند اولین قسمت این سریال روز جمعه -۱۷ شهریورماه- هم زمان با قیام خونین ۱۷ شهریور پخش شود.
مجموعه تلویزیونی کلاه پهلوی به کارگردانی سیدضیاءالدین دری و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان ساخته شده و اکثر بازیگران معروف سینما و تلویزیون نظیر امین حیایی، داود رشیدی، داریوش فرهنگ، رضا کیانیان، گوهر خیراندیش، شقایق فراهانی، داریوش کاردان، محمدرضا شریفی نیا و … در آن ایفای نقش کرده اند.

این سریال بناست در ۵۰ قسمت پخش شود و موسیقی تیتراژ آن را فریدون شهبازیان می سازد.
سریال کلاه پهلوی مانند کیف انگلیسی که آخرین ساخته دری در تلویزیون محسوب می شود، به تاریخ معاصر کشورمان می پردازد و روایتگر اوضاع ایران در سالهای حکومت رضاشاه پهلوی و ماجرای کشف حجاب است.

منبع: farsnews.com

فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.