زمینه‌سازی شهرداری برایBRT مسیر ترمینال جنوب تا پایانه خاوران

اردیبهشت ۱۴۰۳

http://www.bananews.ir/مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه ایستگاه های خط ۲ اتوبوس های تندرو در دست بازسازی قرار دارد گفت: تاکنون ۳۵ ایستگاه در مسیر این خط مورد تعویض قرار گرفته و طی ماه آینده کلیه ایستگاه ها مورد بازسازی کامل قرار می‌گیرند.

به گزارش حسن آقایی با بیان این مطلب اظهار کرد: در مسیر خط ۲ اتوبوس های BRT که در حد فاصل میدان آزادی تا خاوران قرار دارد ، تاکنون ۳۵ ایستگاه تعویض شده است و عملیات تعویض ۱۵ ایستگاه دیگر در دست اجرا است.

آقایی گفت: ایستگاه های تازه خط ۲ سامانه اتوبوس های تندرو از کلیه امکانات و تجهیزات لازم مانند دستگاه های کارت خوان بلیت الکترونیک، سیستم های هوشمند، دوربین های نظارت تصویری، سیستم روشنایی مناسب و… برخوردارند و تلاش شده تا با نصب ایستگاه های مدرن و مناسب سطح خدمات‌رسانی در این خط را ارتقا دهیم.

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک همچنین در خصوص احداث خط اتوبوس‌های تندرو در مسیر بزرگراه امام علی (ع) گفت: مکان یابی ایستگاه ها در این خط صورت گرفته و سرپناه ایستگاه‌ها در دست ساخت است.

آقایی در خصوص احداث خط ۸ سامانه اتوبوس‌های تندرو حدفاصل ترمینال جنوب تا پایانه خاوران نیز گفت: عملیات ساخت سرپناه ایستگاه های این خط به پایان رسیده و به زودی این خط آماده بهره برداری خواهد شد تا شهروندان در نیمه جنوبی شهر بتوانند از خدمات رسانی این خط بهره مند شوند.

– ، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.