زنانه اید یا مردانه؟

۱۹ام بهمن ،
ممتاز نیوز : حتما شما هم شنیده اید که به طور مثال «فلان مرد شخصیت زنانه ای دارد» یا «فلان زن ویژگی های مردانه ای دارد». این موضوع بیشتر از این که باوری عامیانه باشد، یک واقعیت علمی است.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از خراسان ؛ در هر مردی چند ویژگی زنانه پنهان یا آشکار وجود دارد و برعکس. اما این ویژگی های زنانه یا مردانه کدام هاست؟ آیا می گردد آنها را با یک آزمون سنجید؟ آزمون مردانگی- زنانگی «میشل گوکلن» تست معتبری است که می توان با آن ویژگی های زنانه یا مردانه خود را دریابید.بعد ازانجام آزمون تعداد پاسخ های (A) را جمع ببندید. عدد به دست آمده امتیاز ویژگی های زنانه و جمع تعداد پاسخ های (B) نشان دهنده امتیاز ویژگی های مردانه شماست.

تفسیر تست برای آقایان:

نمره مردانگی بین ۲۵ تا ۴۰: شما ویژگی های مردانه دارید یعنی این که شخصیت تان با جنسیت تان جور است. البته اگر کمی ظرافت زنانه هم چاشنی این مردانگی کنید بد نیست.

نمره مردانگی بالاتر از ۴۰ : ویژگی‌های مردانه درشما بسیار پررنگ است. داشتن کمی ظرافت زنانه برای شما خوب است.

نمره مردانگی پایین تر از ۲۵: شما آشکارا ویژگی های زنانه دارید. بهتر است کمی روحیه استقلال، عمل گرایی و تصمیم گیری را در خودتان افزایش دهید و تمایل به پشتیبانی شدن، احتیاط و حساسیت خود را کاهش دهید.

تفسیر تست برای خانم ها:

نمره زنانگی بین ۲۵ تا ۴۰: شخصیت شما با جنسیت شما جور است. شما هم خویشتن داری دارید و هم احساسات هنری .

نمره زنانگی بالاتر از ۴۰: شما دیگر بیش از حد زنانه میباشید. جوری که این ویژگی‌ها، ناتوانی در تصمیم گیری تان را پنهان می کند. بهتر است کمی ویژگی های مردانه را در خود تقویت کنید.

نمره زنانگی پایین تر از ۲۵: خلق و خوی مردانه دارید. سعی کنید کمی چاشنی ظرافت به رفتارهای تان اضافه کنید.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.