زنان بزرگ تاریخ در ارد‌ی‌بهشت

۲۶م دیماه ،

جام جم آنلاین: تهیه کننده برنامه “اردی بهشت” شبکه ۴ سیما از اضافه شدن بخش‌ها و موضوعات تازه در این برنامه خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، نداسپانلو گفت:معرفی زنان بزرگ تاریخ،طب سنتی،درمان اعتیاد در زنان و ریشه های اظطراب از موضوعات تازهی است که در قالب برنامه “اردی بهشت”،به آنها پرداخته می گردد.

سپانلو در تشریح هر یک از این موضوعات گفت:به صورت هفتگی روزهای دوشنبه با حضور دکتر خسرو معتضد محقق تاریخ و روزنامه نگار به ویژگی های بانوی ایرانی از گرد آفرید شخصیت حماسی زن شاهنامه تا زنان بزرگ تاریخ معاصر ایران در طول تاریخ پرداخته می گردد.

سپانلو معرفی یک الگوی تفریحی سالم برای خانواده‌ها را یکی دیگر از بخش های تازه برنامه عنوان کرد و افزود: الگوی تفریح سالم برای خانواه‌ها یکی از مواردی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و به همین منظور از این هفته پنجشنبه‌ها با حضور کارشناسان در چهارچوب مباحث اصلاح سبک زندگی، الگوی تفریحی سالم برای خانواده‌ها معرفی و از زوایای مختلف بررسی می گردد.

تهیه کننده برنامه “اردی بهشت” گفت: طب سنتی و روشهای تشخیص مزاج ها،ریشه های اظطراب و درمان اعتیاد در زنان از دیگر موضوعاتی که در برنامه اردی بهشت با حضور کارشناسان روزهای دوشنبه و یکشنبه به آنها پرداخته می گردد.

سپانلو افزود:در قسمت “متن یا حاشیه” که در روزهای شنبه با حضور دکتر احمد روستا،دکتر شهرام رحیمی و دکتر محمد مهدی لبیبی به روی آنتن می رود، ۳۰ دی ماه موضوع ازدواج از زوایای مختلف جامعه شناسی و روانشناسی مورد بررسی قرار می گیرد.

برنامه اردی بهشت کاری از گروه فرهنگی و اجتماعی شبکه ۴ سیما است که شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۲:۱۰به روی آنتن می رود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.